۱۶:۱۴ ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
مدیرعامل شرکت تجهیزات دقیق شاب ساری:

ساخت دستگاه سختی سنج میکروهاردنس با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی

ساخت دستگاه سختی سنج میکروهاردنس با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی

یک شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی توانست دستگاه سختی سنج میکروهاردنس را که در بسیاری از صنایع کاربرد دارد، تولید کند.

به گزارش کاسپین۲۴| محمدرضا مکانیک مدیرعامل شرکت تجهیزات دقیق شاب ساری، در رابطه با محصول تولیدی گفت: محصولی که ما تولید کرده‌ایم، دستگاه سختی سنج میکروهاردنس است که برای انجام سختی سنجی فلزات در ضخامت های بسیار پایین کاربرد دارد.

وی درباره قابلیت های این دستگاه اظهارکرد: از جمله ویژگی های این محصول می‌توان به قابلیت محدوده سختی سنجی وسیع، قابلیت کالیبراسیون نرم افزاری توسط کاربر، تشخیص و اعمال اتوماتیک جهت تست بر روی سختی اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت تجهیزات دقیق شاب با اشاره به کاربردهای مناسب دستگاه سختی سنج میکروهاردنس، بیان کرد: این دستگاه برای قطعات سنگین وسبک با اشکال مختلف، اجزای فلزی ماشین آلات، سازه های ساختمانی، کنترل کیفیت محصولات فلزی کاربرد دارد.

مکانیک ادامه داد: به بیان ساده تر محصول تولید شده در این مجموعه در تمامی صنایع قطعه سازی، آزمایشگاه های صنعتی، صنایع آب کاری، صنایع ریخته گری، ساخت تجهیزات پزشکی و ساخت قطعات فلزی الکترونیکی کاربرد دارد، از همین رو وجود آن در بسیاری از صنایع مهم است.

وی، دستگاه سختی سنج میکروهاردنس تولید شده در این شرکت را قابل رقابت با نمونه‌های خارجی آن دانست و افزود: با توجه به استقبال صنایعی که دارای تعهدات استاندارد بوده و در زمینه آب کاری دقیق فلزات فعال هستند و رضایت آزمایشگاه ها و دانشگاه ها از این محصول، کیفیت بالای محصول و توانایی جدی در رقابت کیفی و قیمتی کالا مشخص شده است.

مدیرعامل شرکت تجهیزات دقیق شاب با اشاره به اهمیت بحث صادرات برای کالاهای ایرانی، گفت: شرکت ما سفارش‌هایی برای صادرات به هند داشته است اما قادر به کنترل بازار، ارسال و گرفتن پول و قبول تعهد خدمات پس از فروش نیستیم اما می‌توان این مسئولیت را به کارگزاران فعال و دارای تجربه واگذار کرد. بر اساس شرایط گفته شده، به دنبال آن هستیم که با یک کارگزار فعال شریک شویم و به نوعی وظایف مربوط به بازار را به آن کارگزار واگذار کنیم تا بتوانیم در امر صادرات نیز به موفقیت های خوبی دست پیدا کنیم.

منبع:روابط عمومی صندوق نوآوری وشکوفایی ریاست جمهوری