۱۶:۰۲ ۱۴۰۲/۴/۱۷

سازمان برنامه و بودجه به اولویت های شهرستانی توجه کند

سازمان برنامه و بودجه به اولویت های شهرستانی توجه کند

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: سازمان برنامه و بودجه به اولویت های شهرستان‌ها توجه داشته باشد و خود را با شیوه حکمرانی دولت در استان هماهنگ کند.

به گزارش کاسپین24 | احمد توکلی سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مازندران، با انتقاد از سطح موضوعات مطرح شده در این جلسه، گفت: جایگاه شورای برنامه ریزی بالا است و نقش شورای برنامه ریزی استان، هدایت و ریل گذاری مسیر پیشرفت و توسعه استان می‌باشد.

او با بیان اینکه نیاز‌های اولویت‌دار شهرستان‌ها را لازم است تا سازمان برنامه و بودجه خود را با شیوه حکمرانی کشور هماهنگ کند، افزود: سازمان بایستی روش متفاوت جاری را تغییر داده و مطالب را از فرمانداران اخذ و برنامه‌ها را با لحاظ نیازمندی‌های و برنامه‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی تدوین نماید.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر به لحاظ شیوه‌ای که سازمان برنامه و بودجه دارد در جذب منابع و اعتبارات توفیقات لازم را کسب نکرد، یادآورشد: رضایت مردمی نیز با اجرای پروژه‌های عمرانی علیرغم همه تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی وجود ندارد و بعضا در سفر‌های استانی، شهروندان مطالبات متفاوت با طرح‌های انجام شده مطرح می‌کنند.

توکلی شورای برنامه ریزی و توسعه استان را شورای سیاستگذار برای توسعه استان دانست و گفت: مدیران باید دقت نظر داشته باشند تا طرح‌های مطرح شده در جلسه، بایستی از قبل در کارگرو‌های ذیل شورا بررسی و جهت تصویب در شورای برنامه ریزی مطرح شود.


منبع : باشگاه خبرنگاران