۱۴:۳۲ ۱۳۹۶/۱/۲۱
مهندس فرشید لیتکوهی خبر داد:

سالن ورزش های رزمی شهید چمران آمل در دو طبقه احداث می شود

سالن ورزش های رزمی شهید چمران آمل در دو طبقه احداث می شود

مدیر پروژه سالن ورزش های رزمی شهید چمران آمل،گفت: سالن ورزش های رزمی شهید چمران آمل در دو طبقه احداث می شود.

به گزارش خبرنگار کاسپین24 از آمل؛فرشید لیتکوهی مدیر پروژه سالن ورزش های رزمی شهید چمران آمل،گفت: این پروژه و سالن ورزشی در مجموع به مساحت 1100 مترمربع در دو طبقه احداث می شود.
وی با بیان این که این پروژه مختص ورزش های رزمی است، بیان داشت: طراحی که در این سالن صورت گرفت به این شکل می باشد که در طبقه همکف به صورت دو سالن مجزا و در تشک تاتامی به صورت مجزا دو سالن تعبیه شد که دارای امکانات مستقل می باشد.
لیتکوهی با اشاره به این که هیات ها می توانند مستقر شوند که دارای اتاق های مستقل هستند، گفت: در طبقه اول این مجموعه دو رینگ رزمی در نظر گرفته شده است که می شود هم رینگ بوکس استفاده شود و بخشی از فضا برای بدنسازی در نظر گرفته می شود و هر طبقه حدود 550 مترمربع بنا دارد.
نماینده فرمانداری ویژه آمل و عضو هیات امنای این پروژه ادامه داد: در این پروژه کلیه استانداردهایی که برای احداث سالن های ورزشی مخصوص ورزش های رزمی است رعایت می شود و استقلال قسمت های مختلف با پیش بینی مسائل مختلف بهداشتی اعم از دوش و سرویس های بهداشتی رعایت می شود.
وی اظهارداشت: برنامه زمانی که برای احداث و اتمام این پروژه در نظر گرفتیم 6 ماه است که جناب سلیمانی از نظر مالی مساعدت می کنند و تلاش می کنیم در زودتر از زمان مورد نظر تحویل دهیم که از مهندس نوبخت پیمانکار پروژه از شرکت توحید سوله هم قدردانی داریم.