۱۷:۳۰ ۱۴۰۲/۵/۲

سواحل خزر حادثه خیز ترین نقاط مازندران

سواحل خزر حادثه خیز ترین نقاط مازندران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: از مجموع ۳۰۰۰ حادثه ای که ۴ ماه نخست امسال در مازندران اتفاق افتاده ۶۵۳ حادثه دریایی و ساحلی بود.

به گزارش کاسپین24 | غلامعلی فخاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: جمعیت هلال احمر استان در ۴ ماه نخست امسال به ۳۰۰۰ حادثه امدادرسانی کرد که ۶۵۳ حادثه دریایی و ساحلی بود و بعد از حوادث دریایی و ساحلی، حوادث جاده ای با ۶۲۳ حادثه در رده دوم قرار دارد.

او ارائه خدمات امدادی به ۲۸۴ حادثه شهری، ۹۲ حادثه کوهستان، ۲۸ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۱۰ حادثه رانش زمین، ۹ حادثه سیل و آبگرفتگی، ۹ حادثه برف و کولاک، ۲ حادثه آتش سوزی جنگل و مرتع، ۲ حادثه ریزش آوار و همچنین ۸ مورد پوشش امدادی به برنامه‌های مناسبتی را از دیگر خدمات هلال احمرمازندران در ۴ ماه گذشته اعلام کرد.

 به گفته فخاری در همین راستا ۵۸۲۷ نفر بصورت سرپایی خدمات مورد نیاز خود را از عوامل امداد ونجات هلال احمر استان دریافت و بیش از ۸۴۱ از مصدومان حوادث مختلف نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه در ۳ حادثه نیز از ظرفیت بالگرد امدادی استفاده شد افزود: جمعیت هلال احمر مازندران از نظر پاسخگویی به فوریت‌ها و انجام عملیات‌های امدادونجات در شمار استان‌های برتر کشور قراردارد.


منبع : باشگاه خبرنگاران