۲۱:۳۵ ۱۴۰۳/۱/۱۵

سوخت گیری فقط با کارت سوخت شخصی

سوخت گیری فقط با کارت سوخت شخصی

وزیر نفت در حاشیه جلسه هیئت دولت خبر مهم بنزینی را اعلام کرد که تا ده روز آینده اجرا می شود.

به گزارش کاسپین24 | جواد اوجی، وزیر نفت، در حاشیه جلسه هفتگی هیئت دولت به خبرنگاران گفت:در زمینه مصرف بنزین، مصرف نزدیک به 7 میلیون لیتر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. اما با تلاش همکارانمان، مشکلی برای مردم پیش نیامده و بنزین در تمام نقاط قابل دسترسی بوده است.

وی افزود:طبق قانون و بودجه سال 1403، وزارت نفت موظف است که 95 درصد عملیات سوخت‌گیری توسط کارت سوخت شخصی را انجام دهد. ما متوجه بودیم که بسیاری از افراد هنوز اهمیت استفاده از کارت سوخت شخصی را درک نکرده‌اند یا آن را فراموش کرده‌اند، بنابراین دستور داده‌ایم که در جایگاه‌ها تعداد کافی کارت سوخت موجود باشد.

وزیر نفت تأکید کرد:بنابراین، خواهش ما این است که افراد برای عملیات سوخت‌گیری از کارت شخصی خود استفاده کنند.

اوجی ادامه داد:در برخی روزها، مصرف بنزین به 152 میلیون لیتر رسید در حالی که تولید روزانه 115 میلیون لیتر بوده است و به همین دلیل باید مدیریت مناسبی در زمینه مصرف بنزین اعمال شود.

وزیر نفت تصریح کرد:ما به همکاران خود دستور داده‌ایم که در یک هفته تا 10 روز آینده اطلاع‌رسانی کنند تا عملیات سوخت‌گیری با استفاده از کارت‌های شخصی انجام شود. این تدابیر هیچ ارتباطی با افزایش قیمت بنزین ندارد و ما در حال استفاده از روش‌های غیرقیمتی برای مدیریت مصرف بنزین هستیم.


منبع : نمناک