۱۸:۵۳ ۱۴۰۲/۳/۴

سومین قهرمانی متوالی گرگانی‌ها باز هم با جادوی پتی

سومین قهرمانی متوالی گرگانی‌ها باز هم با جادوی پتی

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با کسب دومین پیروزی مقابل کاله مازندران، قهرمان لیگ برتر شد.

به گزارش کاسپین24 | تیم های بسکتبال کاله مازندران و شهرداری گرگان در مرحله دوم بازی فینال لیگ برتر بسکتبال کشور عصر امروز پنجشنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه پیامبراعظم به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری شهرداری گرگان همراه بود.

تیم کاله مازندران در کوارتر نخست که از شرایط میزبانی و حضور تماشاگران برخوردار بود با قدرت بازی را شروع کرد و توانست با همراهی تشویق های بی امان حریف خود را در ۱۰ دقیقه اول شکست بدهد.

اگرچه شهرداری گرگان به نظر می‌رسد بدون تماشاگر مقابل کاله قرار گرفت اما در یک بازی تاکتیکی در مصاف با کاله توانست در دقایق پایانی کوارتر دوم کاله را با اختلاف پنج امتیاز ببرد.

از آن جایی که حساسیت بازی بسیار بالا بوده است ، هر دو تیم در کوارتر سوم در پرتاب های سه امتیازی به گل در سبد ختم نمی شده است و بازیکنان هر دو تیم همواره خطا می کردند، اما بازیکنان شهرداری گرگان با قدرت بدنی بالاتر توانستند در ۱۰دقیقه سوم با اختلاف هشت امتیاز از کاله جلو بیفتند.

بازیکنان تیم کاله مازندران که با تشویق بی امان تماشاگران شرایط بهتری در کوارتر آخر داشتند ، اما شهرداری گرگان با انگیزه تر و تکنیکی تر اختلاف حدود ۱۰ امتیازی را تا نیمه کوارتر چهارم حفظ کرد.

تیم کاله مازندران در پنج دقیقه آخر بازی توانست اختلاف ۱۰ امتیازی را در دقایق پایانی به نتیجه برابر ۷۹ برساند اما در ۲۰ ثانیه آخر تیم شهرداری گرگان توانست با پرتاب ۲امتیاز مسابقه را با نتیجه ۸۱ بر ۷۹ ببرد .

نتایج کوارترهای این بازی به شرح زیر است:

کوارتر اول

کاله ۲۲ شهرداری گرگان ۱۹

کوارتر دوم

کاله ۲۱شهرداری گرگان ۲۶

کوارتر سوم

کاله۱۲ شهرداری گرگان ۲۰

کوارتر چهارم

کاله ۲۰شهرداری گرگان ۲۵

تیم‌های کاله مازندران و شهرداری گرگان در حالی امروز سری دوم از فینال لیگ برتر فصل جاری لیگ برتر بسکتبال را برگزار کردند که فصل گذشته شهرداری گرگان و ذوب آهن برگزار کننده فینال بودند و در رقابت‌های این فصل نمایندگان استان مازندران و گلستان در فینال حاضر هستند.

طبق مقررات فدراسیون بسکتبال قهرمان رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور باید ۲ مسابقه از سه بازی در نظر گرفته شده در سری فینال را به سود خود به پایان برساند.

مسابقه اول از سری فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، دوشنبه هفته جاری اول خرداد ماه بین ۲ تیم شهرداری گرگان و کاله آمل برگزار شد که شهرداری‌ گرگان با نتیجه ۷۳ بر ۵۸ به پیروزی رسید.

مسابقه دوم این ۲ تیم امروز برگزار شد که تیم بسکتبال شهرداری گرگان با امتیاز ۸۱ بر ۷۹ ماله. ا شکست بدهد و قهرمان شود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با برتری مقابل کاله مازندران هتریک قهرمانی را در آمل جشن گرفت.


منبع : ایرنا