۱۵:۴۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸

شوق مازندرانی ها از گام اول انتقام سخت/ نمایش غرور ملی

شوق مازندرانی ها از گام اول انتقام سخت/ نمایش غرور ملی

مردم عزادار و شهیدپرور مازندران، پاسخ موشکی سپاه پاسداران به پایگاه نظامی آمریکا در گام اول انتقام سخت را تسکینی بر دل داغدارشان در سوگ سردار دلها بیان کردند.

همان گونه که خبر شهادت سردار سلیمانی یک ملت را در سوگ فرو برد، انتشار پاسخ موشکی و دندان شکن سپاه پاسداران و شلیک چند موشک به پایگاه بزرگ نظامی آمریکا در عین الاسد در همان ساعت وقوع جنایت آمریکا، دل داغدار ملت ایران از جمله مازندرانی‌ها را شاد کرد.

مردم مناطق مختلف مازندران با تقدیر از اقدام سپاه پاسداران و پاسخ دندان شکن در حمله به پایگاه نظامی آمریکا، این حمله را حرکت اول در راستای انتقام سخت از دشمنان بیان کردند.

روز گذشته فرمانده سپاه پاسداران در اجتماع عظیم عزاداران و تشییع سردار دل‌ها، در پاسخ به درخواست مردم عزادار برای انتقام از دشمنان اعلام کرده بود: پاسخ ما سخت خواهد بود.

بامداد امروز، سپاه پاسداران با حمله به پایگاه نظامی آمریکا، پاسخ دندان شکنی به اقدام آمریکا داد که موجب خرسندی و خشنودی ملت شهیدپرور ایران و مازندران شده است.

سپاه غرور ملی را به نمایش گذاشت

یک شهروند ساروی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به سپاه پاسداران و بسیج افتخار می‌کنم، شلیک موشک‌های سپاه و اصابت به پایگاه‌های آمریکا در عین الاسد را نشانه غرور ملی دانست و گفت: از شنیدن این خبر بسیار خوشحال و خرسند شدیم زیرا پاسخ دندان شکن به اقدام شنیع آمریکا داده شده است.

همچنین یک شهروند آملی که خود را علی رمضانی و دانشجو معرفی کرد نیز می‌گوید: صبح امروز وقتی خبر پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران را شنیدم، بسیار خوشحال شدم زیرا حق دشمن، انتقام سخت است و تا کوتاه شدن دستشان از منطقه و خروج آنان رضایت نخواهیم داد.

وی با تسلیت شهادت سردار سلیمانی افزود: اگرچه شهید سلیمانی آسمانی شده است، اما همزمان با آرام گرفتنش در سرای ابدی، شاهد اقدام مناسب سپاه بودیم. دشمنان بدانند، شهید سلیمانی بسیار خطرناک‌تر از سردار سلیمانی خواهد بود.

محسن کاوسی فرهنگی نوشهری نیز با اظهار اینکه با حرکت ددمنشانه آمریکا و ترور ناجوانمردانه سردار مقاومت و همرزمان، دست آمریکا و ترامپ برای همیشه برای ملت رو شده است گفت: اقدام قاطع سپاه، دل ملت، رهبری و خانواده‌های شهیدان و ملت ایران را شاد کرده است زیرا نیاز به چنین انتقامی بوده است.

باید پاسخ کوبنده به ترامپ و قاتلان سردار شهید سلیمانی داده شود و دشمنان بدانند توان موشکی و مقاومتی ایران بسیار فراتر از تصور است

وی افزود: علاوه براین باید پاسخ کوبنده به ترامپ و قاتلان سردار شهید سلیمانی داده شود و دشمنان بدانند توان موشکی و مقاومتی ایران بسیار فراتر از تصور است.

مریم عظیمی شهروند تنکابنی نیز ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی، انتقام سخت را خواسته مردم از مسئولان نظام و رهبری بیان کرد و در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طبق خواسته مردم برای خونخواهی شهیدان، سپاه پاسداران با قاطعیت از آمریکا انتقام گرفت. دشمنان بدانند خون شهیدان مقاومت پایمال نخواهد شد.

حجت الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز با تقدیر از اقدام کوبنده سپاه پاسداران و تسلیت به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و مجاهد نستوه و بزرگ ابومهدی المهندس و دیگر هم رزمان ایرانی و عراقی اش در حادثه تروریستی فرودگاه بغداد، از این اقدام ددمنشانه دولت آدمکش و جنایتکار ایالات متحده آمریکا اعلام انزجار کرد.

وی اظهار داشت: نقش آفرینی سردار شهید قاسم سلیمانی در دوران مسئولیت فرماندهی سپاه قدس و اتفاقات بزرگ منطقه از قبیل پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه مقابل رژیم غاصب صهیونیستی و در مبارزه با جریان‌های تروریستی و تکفیری در سوریه و عراق....و سرنگونی آنان، بر هیچ کس پوشیده نیست و باید از این شخصیت که نماد مقاومت و پایداری است در راستای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی بهره گرفت.

سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه تشییع سپهبد سلیمانی تکان‌دهنده بود و تأثیر فراوانی در روند انقلاب اسلامی دارد، ادامه داد: حیات جمهوری اسلامی ایران با شهادت حاج قاسم تداوم بخشید و سلیمانی‌های بسیاری رویش خواهند کرد.


منبع:مهر