۱۹:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸

شکست خانگی کاله مقابل طبیعت

شکست خانگی کاله مقابل طبیعت

تیم کاله مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال مقابل طبیعت ۱۰۰ بر ۷۷ شکست خورد.

به گزارش کاسپین24 | هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان کشور شامگاه یکشنبه با انجام ۲ مسابقه دنبال شد که در یکی از این مسابقات تیم بسکتبال کاله مازندران در سالن پیامبر اعظم(ص) میزبان همسایه خود در جدول یعنی طبیعت تهران بود و مقابل حریف قدرتمند خود تن به شکست داد.

کاله که تا پیش از این مسابقه در رتبه چهارم جدول قرار داشت، برای حفظ جایگاه و امید به صعود در جدول به پیروزی در این مسابقه خانگی نیاز داشت، اما با شکست مقابل طبیعت رتبه چهارم را از دست داد و در رتبه پنجم جدول قرار گرفت. طبیعت تهران نیز با این پیروزی از کاله سبقت گرفت و به لطف تفاضل گل بهتر در جایگاه چهارم ایستاد.

تیم طبیعت تهران که با بهره‌مندی از بازیکنان ملی پوش و "جردن استیونز" ستاره آمریکایی خود به مصاف کاله مازندران آمده بود، در هر چهار دست این مسابقه برتر از حریف آملی خود ظاهر شده بود.

کاله‌ای‌ها در دست سوم و آغاز دست چهارم با کم کردن فاصله امتیازی، دریک قدمی تساوی در این مسابقه بودند. اما بازیکنان تیم طبیعت با تجربه‌تر عمل کردند و مقابل نائب‌قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با انجام یک بازی هوشمندانه و حساب شده توانستند مجموع امتیازات خود را به ۱۰۰ برسانند و با اختلاف ۲۳ امتیاز پیروز از زمین خارج شوند.

دراین مسابقه "جردن استیونز" گارد راس آمریکایی تیم طبیعت تهران با ۳۴ امتیاز، ۳ ریباند، ۸ پاس گل و کارایی ۳۷ بهترین بازیکن میدان شد.

این پنجمین شکست علی آرزومندی و بازیکنانش در مسابقات امسال لیگ برتربسکتبال باشگاه‌های کشور بود که در آمل ثبت شد.

۲ تیم در حال حاضر از نظر آماری به جز تفاضل گل شرایط برابری دارند. ۱۳ بازی، هشت برد و پنج باخت با مجموع ۲۱ امتیاز حاصل تلاش ۲ تیم طبیعت و کاله در لیگ امسال است. اما طبیعت با تفاضل گل بهتر نسبت به کاله در رتبه چهارم قرار گرفته است.

تیم کاله مازندران در هفته چهاردهم این رقابت‌ها روز یکشنبه ۲۴ در شیراز به مصاف تیم لیموندیس فارس خواهد رفت.

دیگر تیم مازندرانی حاضر در این رقابت‌ها یعنی آورتا ساری نیز دیدار هفته سیزدهم را باید فردا –سه‌شنبه- مقابل تیم قدرتمند مهرام در تهران برگزار کند. آورتا با ۱۷ امتیاز از ۱۲ مسابقه در رتبه هشتم جدول قرار دارد و مهرام با ۲۱ امتیاز از ۱۲ مسابقه رتبه سوم جدول را در اختیار دارد.


منبع : ایرنا