۱۷:۵۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۹

صف‌های مرغ نشان از بی توجهی به جهش تولید

صف‌های مرغ نشان از بی توجهی به جهش تولید

خطیب نماز جمعه مرکز مازندران صف‌های طولانی مرغ را نشان بی توجهی به سیاست‌های جهش تولید دانست.

به گزارش کاسپین24 | خطیب نماز جمعه مرکز مازندران صف‌های طولانی مرغ را نشان بی توجهی به سیاست‌های جهش تولید دانست. آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان گفت: باید از سال ۱۳۹۹ که سال جهش تولید نامیده شده بود ارزیابی کلی صورت پذیرد و ببینیم چقدر توانستیم نتیجه بگیریم.

او افزود: ظرفیت تولید مرغ در مازندران و ایران بسیار بالاتر از نیاز مصرف است، اما شاهد واردات ۵۰ هزار تنی مرغ از خارج هستیم و این نشان می‌دهد به جهش تولید در این بخش توجه نکردیم.

خطیب نماز جمعه ساری ادامه داد: صف‌های طولانی برای خرید یک یا دو قطعه مرغ زیبنده مردم ایران نیست.

محمدی لائینی گفت: گرانی و وضعیت مشکلات اقتصادی مردم غصه بزرگ است و مسئولان تدبیر لازم را در این زمینه باید انجام دهند.

او دولت جوان حزب اللهی و توجه به درون را راه علاج کشور دانست و افزود: در انتخابات پیش رو باید دولت جوان و حزب اللهی و شورا‌های جوان حزب اللهی را برگزید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه فشار حداکثری آمریکا شکسته شده است، افزود: سال جاری سال شکست فشار‌های حداکثری آمریکا بوده است و مردم فهیم در عین وجود مشکلات فراوان، اصل را فدای فرع نمی‌کنند و همواره پای نظام ایستاده اند.

او افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اول باید تمامی تحریم‌ها از سوی آمریکا برداشته و توسط ایران لغو تحریم‌ها راستی آزمایی شود و در صورت صحت می‌توان به معاهدات برجامی برگشت.

خطیب نماز جمعه ساری از مردم خواست در نوروز دید و بازدید‌های خانوادگی و دورهمی‌ها را کم کنند تا دوباره شاهد اوج گیری کرونا در استان نباشیم.



منبع: باشگاه خبرنگاران