۰۲:۰۹ ۱۳۹۶/۵/۱۲
فرماندار ویژه آمل:

صنعت گران هیچگاه یکدیگر را در مقابل هم نبینند

صنعت گران هیچگاه یکدیگر را در مقابل هم نبینند

فرماندار آمل گفت: واحدهای تولیدی فعال و نمونه آمل، شناسنامه دار می شوند.

به گزارش کاسپین24؛سیدجعفر رسولی در جلسه هم اندیشی صنعت شهرستان آمل با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی شهرستان آمل که از بدو تاسیس تا کنون فعال بوده و هیچگاه تعدیل نیرو نداشته اند، دارای شناسنامه استفاده از تمهیدات ویژه خواهند شد، عنوان کرد: رسیدگی ویژه به این واحدها در ادارات مربوطه، کمک به واحدهای فعال برای استفاده از بهین یاب و ایجاد شعبه اختصاصی صنعت در دادسرای آمل خواهد بود.

وی توسعه صادرات در این شهرستان که به لحاظ کمی و کیفی در استان زبانزد است را مدیون شهامت و پشتکار بالای صنعتگران این شهرستان و افق بلند مدیران متعهد و موفق این شهرستان دانست.

رسولی با تاکید بر وجود حس همکاری و در کنار هم بودن بین متولیان صنعت و مسئولین ادارات مربوطه، از اعضای جلسه خواست تا هیچگاه یکدیگر را در مقابل هم نبینند و از فرصت های به وجود آمده در این جلسات هم اندیشی در جهت تهیه یک نقشهراه مدون استفاده کنند.

فرماندار آمل با مهم دانستن حفظ اشتغال فعلی و تولیدات موجود، خواستار شناسنامه دار شدن واحدهای تولیدی شد که از بدو تاسیس شان تاکنون علاوه بر داشتن مشکلات فراوان هیچگاه نیروی کار خود را نکاسته اند.

رسولی شنامه دار شدن این واحد ها را در استفاده از تمهیدات ویژه اتخاذ شده در جلسه هم اندیشی برشمرد و تصریح کرد: تسریع در رسیدگی مطالبات و مشکلات این واحدها در ادارات مربوطه، کمک به واحدهای فعال برای استفاده از بهین یاب و ایجاد شعبه اختصاصی صنعت در دادسراها برای بررسی تخصصی و ویژه این واحدها ، از جمله تمهیدات پیش بینی شده است.

فرماندار آمل با اعلام اشتیاق استاندار مازندران و مدیران کل این استان و مدیران سرپرست شعب بانک های استان برای برگزاری جلسات هم اندیشی و رفع مشکل صنعت و موانع تولید در مرکز استان بیان کرد: می توانیم با طراحی یک نقشه راه کاربردی و اعلام گزارش کار انجام شده و تشریک مساعی با مسئولان استانی و کشوری و رونق و توسعه صادرات، در جهت کمک به واحدهای نیمه تعطیل و کم بازده و حتی واحدهایی که تعطیل شده اند و یا در رهن بانک ها هستند، اقدام کنیم تا بتوانیم ظرفیت اشتغال پیش بینی شده برای این شهرستان را در سال جاری ایجاد کرده و  با حفظ اشتغال موجود  و ایجاد اشتغالجدید، این پیش بینی ها را محقق کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با مقید دانستن دستگاه ها به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری می شود و تاکید بر وجود فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کشور، مسئولین شهرستانی را نیز عضو دسته های این ستاد فرماندهی دانست و با اختصاص یکی از اتاق های این فرمانداری به این مهم، اتاق شماره 22 فرمانداری ویژه شهرستان آمل جهت تسهیل امور به عنوان اتاق اقتصادمقاومتی این شهرستان نامگذاری شد./ایسنا