۱۶:۵۸ ۱۳۹۶/۴/۱۰
شهردار شهر امام‌زاده عبدالله آمل:

ضرورت پرداخت عوارض بیمارستان امام خمینی(ره) به شهرداری

ضرورت پرداخت عوارض بیمارستان امام خمینی(ره) به شهرداری

شهردار امام زاده عبدالله(ع) آمل گفت:عوارض بیمارستان امام خمینی(ره) به شهرداری امامزاده عبدالله پرداخت شود.

به گزارش کاسپین24؛جواد صلواتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسئولان شهرداری امام زاده عبدالله خدمات شایسته‌ای به شهروندان ارائه کردند، اظهار کرد: شهرداری با توجه به وجود امام‌زاده عبدالله و حضور مسافران فراوان به طور سالانه خدمات مختلفی را ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آستانه امام‌زاده عبدالله از پایگاه‌های فرهنگی مازندران است، تصریح کرد: شهرداری امام‌زاده عبدالله در این آستانه مقدس زمینه‌های نظافت و جمع‌آوری زباله بدون چشمداشتی فعالیت می‌کند.

شهردار امام‌زاده عبدالله با اشاره به اینکه شهرداری علاوه بر این دو امر به دو بخش شهرک صنعتی و پارک آرامستان خدمات ارائه می‌دهد، خاطرنشان کرد: با توجه اینکه این سازمان با کمبود نیروی انسانی روبه‌رو است برای رضایت شهروندان و مسافران در این شهر تلاش می‌کند.

صلواتی با بیان اینکه ایستگاه سازمان آتش‌نشانی در این شهر راه‌اندازی شد، تصریح کرد: به زودی ساختمان جدید شهرداری نیز با مساعدت شورای شهر و مسئولان شهری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری امام‌زاده عبدالله به بیمارستان امام خمینی(ره) نیز خدمات ارائه می‌دهد، گفت: با وجود خدمات ارزنده شهرداری، عوارض ساخت‌وساز بیمارستان واریز نمی‌شود که امیدواریم مسئولان به این موضوع توجه‌ ویژه‌ای داشته باشند./ایسنا