۲۱:۰۱ ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
شهردار آمل:

عملکرد تاثیر گذار شهرداری آمل ناشی از تلاش های مضاعف است

عملکرد تاثیر گذار شهرداری آمل ناشی از تلاش های مضاعف است

شهردار آمل گفت: عملکرد قابل قبول و تاثیر گذار شهرداری آمل و سازمان های وابسته ناشی از تلاش های مضاعف نیروهای انسانی این مجموعه است.

به گزارش کاسپین24 از آمل؛احمد امیرسلیمانی درهم اندیشی سالانه سازمان عمران اظهار کرد: نگاه اعضای شورای اسلامی شهر به شهرداری که حمایتی و راهگشا برای پیشبرد امورات و توسعه خدمت شهری بوده جای قدردانی دارد.
وی افزود: به تک تک کارگران و نیروهای زحمتکش سازمان عمران افتخار می کنم و دست آنها را که سربازان عرصه سازندگی در حوزه شهری هستند به گرمی می فشارم.
شهردار آمل خاطر نشان کرد: به برکت تلاش و گام های ارزشمند پرسنل زحمتکش شهرداری آمل وسازمان های وابسته، وضعیت شهرداری آمل به لحاظ عملکردی به نسبت دیگر شهرهای استان قابل قبول است .
امیر سلیمانی پرداخت حق وحقوق پرسنل شهرداری، جمع آوری زباله ورفت وروب شهری  وپس از آن طرح های عمرانی شهری را به عنوان اولویت ها مدیریت شهرداری عنوان کرد و افزود:  طبیعی است در مجموعه بزرگ شهرداری آمل که سالی 200میلیارد تومان گردش مالی برای حقوق و طرح های عمرانی وخدماتی شهری وجود دارد، شایعاتی برای حاشیه سازی ایجاد می شود وگرنه کسی با اداره های کم پول شهرستان کاری ندارد.
وی همچنین از مجتبی نجفی مدیرعامل سازمان عمران به عنوان یکی از نیروهای مجرب وبا وجدان یاد کرد و از پرسنل ومجموعه این سازمان نیز خواست، که همه باهم برای پیشبرد اهداف سازمانی تلاش وسخت کوشانه کار کنند.
شهردار آمل با اشاره به اینکه در مدیریت شهری با به حاشیه کشاندن مجموعه شهرداری انگیزه مدیران خدوم کاهش یافته و تضعیف روحیه خدمتگزاری را موجب می شود، تصریح کرد: عملکرد نیروهای شهرداری به گونه ای است که هر حاشیه ای را با تلاش مضاعف پاسخگو هستند زیرا هدفی جز رضایت شهروندان ندارند.