۱۹:۴۳ ۱۴۰۲/۹/۲۸

عملیات روانی صهیونیست‌ها، سرپوشی بر شکست‌های سایبری

عملیات روانی صهیونیست‌ها، سرپوشی بر شکست‌های سایبری

کارشناس مسائل رسانه گفت: عملیات روانی پیوست حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت است و معارضین با این عملیات‌های گسترده قصد دارند تا در نحوه خدمات رسانی به مردم چالش ایجاد کنند.

به گزارش کاسپین24 | سینا قربانی تحلیلگر و کارشناس مسائل رسانه، گفت: همین چند روز گذشته زیر ساخت‌ های ارتباطی رژیم صهیونیستی توسط یک گروه سایبری ناشناس زیر ضربه قرار گرفت و اسرائیلی‌ها با اختلال‌ های مخابراتی بسیار پر حجمی روبرو شدند، اما به دلیل اینکه رسانه‌های فارسی زبان خارجی راهبرد تعارض را نسبت به مخاطبان ایرانی دنبال می‌کنند به شکست‌ها و چالش‌های عظیم در اسرائیل نمی‌پردازند.

او افزود: مشابه همین رویکرد معارضین را شما در نحوه پوشش خبر حمله تروریستی و شهادت ۱۱ تن از افسران فداکار فراجا می‌بینید که رسانه‌ های ضد ایرانی که مدعی جریان آزاد اطلاعات هستند یک تصادف عادی در نزدیکی سفارت خانه‌های غربی را با احتمال تروریستی بودن منتشر می‌کنند، اما در قبال جیش‌ الظلم این گروه مسلح را تروریستی عنوان نمی‌کنند.

سینا قربانی تصریح کرد: عملیات روانی پیوست حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت است و معارضین با این عملیات‌های گسترده قصد دارند تا در میدان و نحوه خدمات رسانی به مردم چالش ایجاد کنند.


منبع : حبرگزاری صدا و سیما