روایتِ ایران ضعیف در مقابل آمریکا قوی یک عملیات روانی گسترده است
سینا قربانی : روایتِ ایران ضعیف در مقابل آمریکا قوی یک عملیات روانی گسترده است
کُنش و واکنش‌های هیجانی در ارتباط با سد فینسک
کُنش و واکنش‌های هیجانی در ارتباط با سد فینسک یک تحلیلگر رسانه، می‌گوید آنچه که باعثِ واکنش کاربران مازندرانی پیرامون موضوع سد فینسک شده، محصولِ «خطایِ شناختی» عضو شورای شهر سمنان نسبت به یک مصاحبه است.
توجه به افکار عمومی در حال شعاری شدن است
یک کارشناس مسائل رسانه: توجه به افکار عمومی در حال شعاری شدن است یک کارشناس مسائل رسانه گفت: توجه به افکارعمومی در حال تبدیل شدن به یک شعار در بین بسیاری از مدیران است.
۶۰۰ میلیون محتوا مرتبط با موضوع حادثه تروریستی کرمان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد
سینا قربانی: ۶۰۰ میلیون محتوا مرتبط با موضوع حادثه تروریستی کرمان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد بررسی ۶۰۰ میلیون محتوا با موضوع حادثه تروریستی کرمان نشان می‌دهد که سرویس‌های اطلاعاتی غربی- صهیونیستی به هدف پسا تروریستی خود که دوقطبی کردن جامعه ایران است، نتوانستند د...
ناامن سازی روانی پیوست حمله تروریستی کرمان است
یک تحلیلگر رسانه: ناامن سازی روانی پیوست حمله تروریستی کرمان است یک تحلیلگر رسانه و مسائل سیاسی گفت: ناامن ‌سازی روانی پیوست حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان است و هدف از این عملیات روانی گسترده ضربه به مشارکت مردم در انتخابات است.
عملیات روانی صهیونیست‌ها، سرپوشی بر شکست‌های سایبری
عملیات روانی صهیونیست‌ها، سرپوشی بر شکست‌های سایبری کارشناس مسائل رسانه گفت: عملیات روانی پیوست حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت است و معارضین با این عملیات‌های گسترده قصد دارند تا در نحوه خدمات رسانی به مردم چالش ایجاد ک...
روزانه ۶ ساعت وقت مردم در فضای مجازی می‌گذرد
تحلیل‌گر رسانه: روزانه ۶ ساعت وقت مردم در فضای مجازی می‌گذرد تحلیلگر رسانه گفت: مطالعات انجام شده در سال ۲۰۲۳ میلادی نشان می دهد که مردم جهان در ۲۴ ساعته شبانه‌روز حدود ۶ ساعت در فضای مجازی زیست می‌کنند و وقت خود را می‌گذرانند.
روایت ایران ضعیف در مقابل آمریکا قوی یک عملیات روانی پیچیده است
روایت ایران ضعیف در مقابل آمریکا قوی یک عملیات روانی پیچیده است کارشناس مسائل رسانه گفت: این روایت که آمریکا را قوی و ایران را ضعیف معرفی می‌کند در محافل سیاست‌گذاری آمریکا پایگاهی ندارد و عملیات روانی پیچیده برای مصرف داخلی است.
برخی از مدیران سندرم «زبان» بی‌قرار دارند
سینا قربانی: برخی از مدیران سندرم «زبان» بی‌قرار دارند یک تحلیلگر رسانه می گوید: ما با سندرم زبان بی‌قرار روبرو هستیم، خصوصیتی که عمدا یا سهوا افکارعمومی را دوقطبی می‌کند.
نارسایی مدیریتی یکی از علل وارونگی افکارعمومی
نارسایی مدیریتی یکی از علل وارونگی افکارعمومی تحلیلگر رسانه گفت: نارسایی مدیریتی و مشکلات ناشی از عملکرد مسئولین دو علت مهم وارونگی افکارعمومی است.
افزایش توزیع محتوای فریب و دعوت به خشونت با منشا خارجی
افزایش توزیع محتوای فریب و دعوت به خشونت با منشا خارجی یک تحلیلگر رسانه می‌گوید انتشار محتوا‌های تحریک به خشونت و رفتار‌های ضدامنیتی از منشا خارجی حدود ۷۰ درصد افزایش یافته است.
هشتگ‌های فریب از «میم تا جیم»/ افشای پشت پرده یک سناریوی مخملی
هشتگ‌های فریب از «میم تا جیم»/ افشای پشت پرده یک سناریوی مخملی فوت «جواد روحی» در زندان نوشهر تبدیل به سناریوی جدید رسانه های معاند و براندازان شده تا با هشتگ های دروغ، پروژه جدید فریب «میم تا جیم» را که با مرگ مهسا آغاز کرده بودند، ...
تشدید قطبی‌سازی‌ها اولویت اول رسانه‌های خارجی در ایران است
تشدید قطبی‌سازی‌ها اولویت اول رسانه‌های خارجی در ایران است اتاق‌های عملیات روانی خارجی در صدد تشدید قطبی‌سازی‌های اجتماعی، سیاسی و ضربه به شاخص امید و اعتماد در ایران هستند.
«کژآگاه‌سازی» راهبرد رسانه‌های خارجی در ایران
تحلیلگر رسانه: «کژآگاه‌سازی» راهبرد رسانه‌های خارجی در ایران تحلیلگر رسانه، گفت: ادبیات موجود نشان می‌دهد، جنگ ترکیبی می تواند از ترکیب ۲ یا چند روش یا ابزار رخ بدهد که بر اساس مطالعات مرکز تحقیقات ناتو" کژآگاهسازی و دروغ‌پراکنی" ب...
راهبرد تنش آفرینی رسانه‌های معاند در دو ماه آینده
راهبرد تنش آفرینی رسانه‌های معاند در دو ماه آینده رسانه‌های ضدایرانی تا دو ماه آینده در میدان جنگ ترکیبی با اجرای تاکتیک‌های چندوجهی، درصدد اثرگذاری و تحریک ذهن‌ها خواهند بود.
وضعیت در میدان جنگ‌روانی قرمز شده است
وضعیت در میدان جنگ‌روانی قرمز شده است یک تحلیلگر رسانه معتقد است سطح تهاجمات روانی و شناختی دشمن، روند صعودی دارد و در چنین شرایطی با تغییر آرایش، باید رویکرد تهاجمی و کنش فعال گرفت.
۹ محور رسانه‌های غربی برای رویارویی با ایران در ۶۰ روز آینده چیست؟
۹ محور رسانه‌های غربی برای رویارویی با ایران در ۶۰ روز آینده چیست؟ افکارعمومی ایران در ۶۰ روز آینده با ۹ محور در میدان جنگ رسانه‌ای با غرب روبرو خواهند شد.
میدان رزم در جنگ ترکیبی تمرکز بر تغییرات شناختی است
کارشناس مسایل رسانه: میدان رزم در جنگ ترکیبی تمرکز بر تغییرات شناختی است کارشناس مسائل رسانه،گفت: میدان رزم ما در جنگ ترکیبی در عرصه تمرکز بر تغییرات شناختی و ادراکی است.
چرایی تمرکز رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی بر موضوع پتروشیمی میانکاله
چرایی تمرکز رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی بر موضوع پتروشیمی میانکاله
تهدیدات رسانه ای در مارپیچ جنگ روانی قرار دارد
کارشناس ارشد مطالعات رسانه مطرح کرد؛ تهدیدات رسانه ای در مارپیچ جنگ روانی قرار دارد یک کارشناس ارشد مطالعات رسانه گفت: ابزارهای رسانه‌ای جایگزین سلاح‌های جنگی در میادین نبرد شدند و برخلاف تهدیدات نظامی که چهره‌آشکار دارند به طور پنهان و در مارپیچ جنگ روا...
در ساعت "صفر" به هژمونی رسانه‌ای دشمن ضربه خواهیم زد
در ساعت "صفر" به هژمونی رسانه‌ای دشمن ضربه خواهیم زد تحلیلگر رسانه گفت: دشمن از صحبت‌های معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور ترسیده و توسل به تاکتیک عنوان‌سازی و تقطیع صحبت های او نیز از جنبه وحشت است.
از تقطیع تا بمب‌باران اطلاعات؛ راهبرد رسانه‌های ضدایرانی در رابطه با سخنان «سردار مفخمی»
از تقطیع تا بمب‌باران اطلاعات؛ راهبرد رسانه‌های ضدایرانی در رابطه با سخنان «سردار مفخمی» کارشناس مسائل رسانه گفت: بر خلاف آنچه که رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی قصد دارند سخنان سردار مفخمی را با تقطیع به مخاطبان القا کنند، داده‌ها نشان می‌دهد که کاربران فضای مجاز...
دستکاری تصاویر یکی از تکنیک‌های پرتکرار رسانه‌های ضد ایرانی + فیلم
دستکاری تصاویر یکی از تکنیک‌های پرتکرار رسانه‌های ضد ایرانی + فیلم رسانه‌های فارسی زبان خارجی ۲۴ ساعته در تلاشند تا به مخاطبان القا کنند که جامعه ایران صحنه تقابل بین مردم و حکومت شده است.
جعل عکس از نیکاراگوئه تا سیل جاده چالوس
آبروریزی بزرگ رسانه‌های معاند؛ جعل عکس از نیکاراگوئه تا سیل جاده چالوس تحلیلگر رسانه گفت: ایندیپندنت فارسی با هدف تحریک احساسات مخاطبان در جریان سیل جاده چالوس، عکس کشور نیکاراگوئه را به نام مازندران به کاربران معرفی کرد.
تا زمانی که تکرارپذیر باشیم خطا پذیر خواهیم بود
تحلیلگر مسائل رسانه: تا زمانی که تکرارپذیر باشیم خطا پذیر خواهیم بود در حوزه جنگ رسانه‌ای تا زمانی که تکرارپذیر باشیم، خطاپذیر نیز خواهیم بود و نباید مسئولان واژه جنگ رسانه‌ای را بعنوان یک شعار استفاده کنند.
"همانندسازی جوانان ایرانی" هدف غرب از ترویج الگوهای خارجی
"همانندسازی جوانان ایرانی" هدف غرب از ترویج الگوهای خارجی تحلیلگر رسانه گفت: رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی با تبلیغ الگوهای مطلوب خود درصدد همانندسازی نوجوانان و کاهش سطح وفاداری جوانان ایرانی به جمهوری اسلامی ایران هستند.