۱۹:۴۶ ۱۴۰۱/۱۱/۹

قطعی ارتباطات در ۴ شهرستان مازندران برطرف شد

قطعی ارتباطات در ۴ شهرستان مازندران برطرف شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت : مشکل قطع ارتباطات در ۴ شهرستان مازندران برطرف شد.

به گزارش کاسپین24 | اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران ضمن اعلام آمادگی کامل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نسبت به رسیدگی فوری به مشکلات ثبت شده در سامانه ۱۹۵، گفت: ارتباط ۴ شهرستان استان به واسطه قطعی فیبر نوری مسیر بابل به قائمشهر، توسط تیم‌های فنی مستقر در استان رفع شد.

او افزود: مسیر شبکه فیبر نوری در ۱۵ کیلومتری مسیر شهرستان بابل به قائمشهر ظهر امروز قطع شد که موجب اختلال شبکه اینترنت ثابت و همراه در چهار شهرستان بابل، قائمشهر، ساری و نکاء گردید که با تلاش به موقع تیم‌های فنی و تخصصی زیرساخت استان و مخابرات منطقه مازندران مشکل قطعی مسیر فیبر شناسایی و مرتفع شد.

اعزی با اشاره به قطعی تعدادی از سایت‌های تلفن همراه در برخی از نقاط، گفت: به جهت قطعی مسیر فیبر و اختلال موجود در شبکه‌های ارتباطی برخی از سایت‌های منصوبه در این شهرستان‌ها دچار اختلال شدکه طی بررسی‌های بعمل آمده سایت‌های مذکور پس از رفع مشکل مجددا به شبکه ارتباطی متصل شدند.

او افزود: مردم استان می‌توانند در صورت بروز مشکلات ارتباطی در مناطق مسکونی خود، با شماره تلفن ۱۹۵ تماس بگیرند و یا درخواست خود در سایت اینترنتی به آدرس https://۱۹۵.cra.ir ثبت نمایند تا همکاران ما در حوزه مخابرات منطقه مازندران و اپراتور‌های تلفن همراه نسبت به رفع مشکلات موجود در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.


منبع : باشگاه خبرنگاران