۱۷:۳۲ ۱۴۰۲/۱۲/۶
استاندار مازندران:

مازندران برای انتخابات سالم و امن آماده است

مازندران برای انتخابات سالم و امن آماده است

استاندار مازندران گفت: این استان برای برپایی انتخابات سالم، امن و با مشارکت پرشور مردم آمادگی کامل دارد.

به گزارش کاسپین24 | نشست استاندار مازندران صبح امروز با اعضای شورای تامین، نظارت، اجرایی، بازرسی و فرمانداران سه شهرستان تنکابن، عباس آباد و رامسر در فرمانداری ویژه تنکابن برگزار شد.

استاندار مازندران در این نشست گفت: دیار علویان، برای برپایی انتخابات سالم، امن و با مشارکت حداکثری مردم در روز انتخابات آمادگی کامل دارد.

حسینی‌پور با عنوان اینکه همه اقدامات برای برگزاری انتخابات باشکوه در این استان فراهم شده است افزود: آمادگی داریم تا انتخابات را با امنیت کامل برگزار کنیم و بی شک مردم در این انتخابات مشارکت حداکثری خواهند داشت.

او با اشار به اینکه این دوره از انتخابات در استان مازندران بصورت الکترونیکی برگزار نمی شود، ادامه داد : فقط در چند استان کشور و حوزه‌ها به صورت آزمایشی برگزار می‌شود .

استاندار مازندران با تاکید بر رعایت قانون و موازین انتخاباتی از سوی نامزد‌ها در ایام تبلیغات، گفت: براساس بررسی‌های مسوولان امر در ایام فعالیت تبلیغات نامزدها، مردم حضور پررنگ و معناداری در ستاد‌های آنان نشان دادند که نشان از بصیرت بالای مردم این استان است.

حسینی‌ پور ادامه داد: در روز‌های تبلیغات ممکن است، هواداران برخی از نامزد‌ها تندروی‌هایی انجام دهند که ضروری است خود داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فضای شیرین ایام تبلیغات را مدیریت کنند تا خدشه به روند برگزاری این رویداد سیاسی در استان وارد نشود.

او با عنوان اینکه تیم‌های نظارتی ویژه برای رصد فضای انتخابات در نظرگرفته شده است، گفت: افرادی اگر تخلفاتی را مرتکب شوند عوامل مربوط در اسرع وقت وارد عمل می‌شوند و با متخلفان برخورد قانونی انجام می‌دهند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره ۴ ساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.


منبع : خبرگزاری صدا وسیما