۱۷:۱۵ ۱۴۰۱/۳/۱۵

مازندران زیرسایه خورشید

مازندران زیرسایه خورشید

کاروان زیر سایه خورشید به غرب استان مازندران رسید و پرچم بارگاه مطهر رضوی با حضور خدام در مناطق مختلف استان به اهتزاز درآمد.

به گزارش کاسپین24 | همزمان با دهه کرامت و ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، کاروان «زیر سایه خورشید» با استقبال جمعی از مسئولین امروز یکشنبه ۱۵ خرداد وارد وارد فرودگاه شهدای ساری شد.

اعضای این کاروان در آغازین لحظات در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس حضور یافته و خادمین رضوی به شهدای گمنام آرمیده در این مکان ادای احترام کرد.

با ورد کاروان «زیر سایه خورشید» شمیم خوش رضوی در استان پیچید و مردم علوی‌تبار که از ساعت‌ها قبل چشم انتظار لحظه وصال بودند، پرچم متبرک و معطر بارگاه امام هشتم را در آغوش کشیدند.

همچنین به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با همکاری دفتر آستان قدس رضوی ویژه برنامه با حضور جمعی از عاشقان و شیفتگان امام رضا (ع) در جوار هشت آلاله گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در هشتمین حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در این مکان، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اجرا شد که موسیقی توسط «حسن محمودزاده»، شعرخوانی، روایتگری، مدیحه‌سرایی و سخنرانی خادمین رضوی از جمله آن‌ها بود.


منبع : باشگاه خبرنگاران