۱۴:۰۷ ۱۴۰۲/۶/۸

محدودیت ترافیکی آخر هفته ای در جاده های مازندران

محدودیت ترافیکی آخر هفته ای در جاده های مازندران

محدودیت تردد در جاده‌های مازندران از امروز چهارشنبه ۸ شهریور ماه آغاز و محور کندوان در صورت ترافیک سنگین یک طرفه می‌شود.

به گزارش کاسپین24 | مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت تردد خودرو‌ها در محور‌های مازندران را اعلام کرد که از امروز چهارشنبه ۸ شهریور ماه آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش تردد موتور سیکلت‌ها بجز موترو سیکلت‌های امدادی و انتظامی برای انجام ماموریت‌های ضروری از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۱ شهریور از محور‌های کرج - چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

محدودیت تردد وسیله نقلیه سبک

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هشتم و نهم شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد.

اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی قبلی اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

محدودیت تردد وسیله نقلیه سنگین

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌ها تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.

تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه نهم و دهم شهریور از محور هراز ممنوع خواهد بود.

آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مازندران

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد ترافیک اکنون در محور چالوس مسیر رفت و برگشت حدفاصل تونل کندوان تا سیاه بیشه و در آزادراه تهران - شمال محدوده‌های تونل‌های تالون، تونل البرز و پل زنگوله سنگین است.

ترافیک در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده‌های آب اسک و سه راهی چلاو نیمه سنگین و در محور سوادکوه عادی و روان گزارش شده است و محور‌های شمالی دارای مه گرفتگی در ارتفاعات می‌باشند.


منبع : باشگاه خبرنگاران