۱۴:۵۸ ۱۴۰۲/۹/۱۵

محدودیت ترافیکی در راه های مازندران اعمال می شود

محدودیت ترافیکی در راه های مازندران اعمال می شود

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز تا روز شنبه ۱۸ آذر ماه در جاده‌های مازندران خبر داد.

به گزارش کاسپین24 | یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیکی روان در جاده‌های شمال هستیم.

وی با اشاره به بارش باران در جاده‌های چالوس و تنکابن، افزود: سطح محورهای مواصلاتی استان خشک بوده و بارشی نداریم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد تریلی، کامیون و کامیونت کماکان در محور کندوان، افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز از ابتدای تونل کندوان به‌سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه ممنوعیت تردد تریلی در محور هراز همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: معمولا چهارشنبه‌ها باتوجه به افزایش حجم ترافیک اعمال محدودیت‌های ترافیکی را در جاده‌های شمال خواهیم داشت.

جهان‌تاب به یک‌طرفه شدن مقطعی محور کیاسر اشاره گرد و گفت: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای کندوان، هراز و کیاسر براساس شرایط ترافیکی خواهد بود که در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌شود.


منبع : فارس