۱۵:۳۴ ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
استاندار مازندران:

مدیران کم کار در مازندران 100 روز فرصت دارند

مدیران کم کار در مازندران 100 روز فرصت دارند

 استاندار مازندران،گفت: مدیران کم کار در مازندران 100 روز فرصت دارند.

به گزارش کاسپین24؛احمد حسین زادگان درباره مشکل راه دسترسی قدیمی ترین بندر مازندران با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی برای اتصال بندر نوشهر به کمربندی دستور صادر کرده اند گفت: با احداث راه دسترسی آرزوی دیرینه مردم منطقه محقق و بندر به کمربندی این شهر متصل می شود و نیاز نیست کامیون ها و خودروهای سنگین برای ورود به بندر به داخل شهر بیایند.

وی ادامه داد: طرح اتصال بندر به کمربندی و ایجاد راه دسترسی در دوره استانداری من آغاز می شود و این طرح در قالب طرح ۱۰۰ روزه اجرا می شود.

حسین زادگان تصریح کرد: پروژه های ۱۰۰ روزه مسیر آینده را ترسیم می کند و از جمله پروژه های تعریف شده، توافق برای اصلاح نژاد دام در استان بوده که در نشست با وزیر جهاد کشاورزی در این زمینه رایزنی و توافق صورت گرفته است.

استاندار مازندران درباره انتصاب و تغییرات مدیران نیز گفت: یکی از ملاک ها درباره تغییر و تحول مدیران، برنامه ها ۱۰۰ روزه است و تیمی در حال ارزیابی مدیران هستند و مدیرانی که برنامه هایشان را با سیاست های اجرایی دولت و ما تطبیق دهند و انتظارات را برآورده کنند و به این نتیجه برسیم که می توانیم با هم به اهداف دست یابیم ماندگارند و با هر مدیری که نتوانست خود را وقف دهد خداحافظی خواهیم کرد زیرا مصالح و منافع مردم خط قرمز محسوب می شود.

حسین زادگان در پاسخ به اینکه تکلیف برخی پست های استانداری که بدون مسئول هستند کی مشخص می شود افزود: بزودی گزینه هایی نظیر معاونت سیاسی انتخاب و اعلام می شود.

 

منبع:مهر