۱۹:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
جلیلی:

مردم با مشارکت پرشور در انتخابات به کشور قدرت می‌دهند

مردم با مشارکت پرشور در انتخابات به کشور قدرت می‌دهند

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی گفت: دشمن تلاش می‌کند همراهی مردم با انقلاب و نظام را بگیرد اما مردم همراه هستند و با مشارکت حداکثری در انتخابات به کشور قدرت می‌دهند.

به گزارش کاسپین24 | سعید جلیلی پیش ازظهر سه شنبه در یادواره سالگرد شهادت شهید سلیمانی با گرامیداشت یاد خاطره شهید سلیمانی و سردار شهید رضی قدرت ملت را سبب پیروزی در جنگ تحمیلی برون رفت از تحریم‌های ظالمانه‌ها فلج کننده دانست.

وی با عنوان اینکه انقلاب اسلامی به رغم همه حجم‌ها و توطئه‌ها همچنان پایدار و استوار بر جا مانده است، گفت: دشمن در محاسبات خود قدرت ملت را در نظر نگرفته بودند.

وی بابیان اینکه دشمن با شبکه‌ها و ماهواره‌های فراوانی تلاش می‌کنند تا قدرت یک ملتی را که در ایمانش است دچار تردید کنند، تصریح کرد: دشمن فهمیده که نمی‌تواند به راحتی با ملت مبارزه کند.

جلیلی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: مدعیان دموکراسی و حقوق بشر از ۸۰ روز به کشتار مردم بی‌گناه غزه و فلسطین می‌پردازند و این مدعیان در مقابل این نسل کشی سکوت کرده‌اند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه دشمن قصد دارد تا نقطه قوت ملت را تضعیف کند، گفت: ما سخت‌ترین عرصه‌ها را طی کرد و سبب شکست دشمن شده است.

جلیلی به انتخابات پیش روی اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش دارد با بهره‌گیری از فضای مجازی و ماهواره ملت ایران را دچار تهدید کند اما انتخابات با مشارکت حداکثری کشور را بیمه می‌کند و قدرت می‌دهد.

وی همچنین یاد و خاطره علامه مصباح را که مانند یک سرباز در عرصه جهاد تبیین فعالیت می‌کرد، گرامی داشت.


منبع : مهر