هوشمندسازی نظام اداری مازندران با طراحی و راه اندازی ۱۵ سامانه در حوزه اصلاح فرآیندهای سازمانی و توزیع عادلانه منابع و امکانات رونمایی و به بهره برداری رسید.
به گزارش کاسپین24| در سفر اخیر وزیر کشور به مازندران ۱۵ سامانه هوشمندسازی نظاماداری راهاندازی و بهرهبرداری از آن آغاز شد.
امید محبی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با اشاره به قابلیتهای این پانزده سامانه،گفت: در پیگیری دستورات و نامه های ارجاعی به واحدهای ستادی و فرمانداری و بخشداری ها و پایش ماهانه کارتابل اداری کارکنان برای کنترل و نظارت بر کیفیت خدمات ارائه شده به عموم مردم و اتصال آن به نظام پرداخت اضافه کار از اهداف مورد پیگیری این معاونت از زمان آغاز تصدی بود.
او،افزود: سامانه نقلیه استانداری با قابلیت پایش لحظه ای فعالیت موثر بخش نقلیه به تفکیک افراد و محاسبه هوشمند حقوق و هزینه های بنزین و تعمیرات از دیگر سامانه هایی بود که برای اولین بار در استان مازندران راه اندازی شد.
معاون استاندار مازندران هدف از طراحی و اجرای این سامانه را مانیتورینگ نمودن لحظه ای وضعیت لجستیکی و راستی آزمایی ماموریت های سازمانی اعلام کرد و گفت: تصمیم گیری در حوزه مدیریت منابع انسانی و مالی نیاز به داده کاوی های متقن بر اساس اطلاعات و آمار واقعی دارد که در این راستا این سامانه و سایر سامانه های مورد افتتاح می توانند به صورت کاملا هوشمند نسبت به این مهم اقدام نماید
محبی،افزود: سامانه های نقلیه؛ اتصال نظام عملکرد به جبران خدمات و پرداخت اضافه کار؛ مانیتورینگ نمودن انرژی؛ رصد و پایش وضعیت فرمانداری ها؛ مدیریت هوشمند جلسات؛ پژوهش و فناوری؛ پیگیری مصوبات و دستورات مدیران ارشد و مقامعاای؛ مدیریت مالی منابع و صرفه جویی؛ ارائه متمرکز خدمات رفاهی و شهروند هوشمند برخی از پروژه های رونمایی شده بود که با حضور وزیر کشور بهرهبرداری از آنان آغاز شد.