۱۱:۰۴ ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
فرماندار رامسر اعلام کرد:

هزینه ۱۲۰ میلیاردی طرح های مخابراتی در رامسر

هزینه ۱۲۰ میلیاردی طرح های مخابراتی در رامسر

فرماندار رامسر، میزان هزینه کرد برای اجرای طرح های مخابراتی را طی سه سال اخیر بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام کر د.

به گزارش کاسپین۲۴| محمد آزاد صبح سه شنبه در حاشیه اجرای طرح‌های دهه فجر در شهرستان اظهار کرد: بیش از ۱۲ میلیارد تومان در طول سه سال در حوزه مخابراتی رامسر هزینه شده است.

وی تصریح کرد: روستای "میانلات"مرکز دهستان سخت سر واقع در بخش مرکزی رامسر اولین روستای سطح کشور است که در دولت تدبیر و امید در بستر فیبر نوریftth از تلفن ثابت بهره مند شد.

آزاد با انتقاد از برخی مدیران در عدم اطلاع رسانی اقدامات و عملکردشان گفت: برخی مدیران به صورت هدفمند نسبت به عدم اطلاع رسانی اقدام می‌کنند که آن شخص نمی‌تواند مدیری مؤثر در شهرستان رامسر باشد.

فرماندار رامسر با اشاره به نهضت گازرسانی به روستاها افزود: گازرسانی به چندین روستای شهرستان رامسر انجام شده و بزودی گازرسانی به ۵۰ روستای واقع در منطقه جواهرده و دهستان جنت رودبار و ۶ روستای پایین دست نیز اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: فرودگاه رامسر یک ظرفیت بزرگ ملی و استانی در شهرستان و به عنوان زیر ساخت در حوزه حمل و نقل هوایی و تأثیر گذار در اشتغال و اقتصاد است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۲ میلیارد تومان در طول سه سال در حوزه مخابراتی کار انجام شده است که از این میازن ۳.۳ میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح شده است، افزود: جزو محدود شهرستان‌های استان هستیم که از پایش تصویری (دوربین‌های سطح شهر) در بستر فیبر نوری بهره مند شدیم.

منبع: مهر