۱۷:۰۶ ۱۴۰۰/۱/۱۹
نماینده ولی فقیه در مازندران:

هنرمند متعهد و انقلابی باید به سراغ نیازهای مردم برود

هنرمند متعهد و انقلابی باید به سراغ نیازهای مردم برود

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هنرمند متعهد و انقلابی باید به سراغ نیازهای واقعی مردم در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و غیره برود.

به گزارش کاسپین24 | آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر پنجشنبه در آئین افتتاح برنامه‌های بزرگداشت هفته «هنر انقلاب اسلامی» در سال ۱۴۰۰ همزمان با سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی و رونمایی از تابلو خط استاد بزرگ خوشنویسی حجت الاسلام «سید احمد شفیعی مازندرانی» اظهار داشت: هنرمندان با خلاقیت‌های هنری، برجستگی‌های دینی و فرهنگی مازندران را معرفی کنند.

وی با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی افزود: این هفته فرصت مغتنمی است تا چشم‌انداز روشنی از هدف گذاری هنر انقلابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی از سوی هنرمندان متعهد ترسیم و ارائه شود.

آیت الله لائینی تاکید کرد: هنرمند متعهد و انقلابی ما باید به سراغ نیازهای واقعی مردم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و… برود و با استفاده از زبان هنر به هنرمندانه‌ترین نوع ممکن اساسی‌ترین نیازهای مردم را معرفی کنند.

امام جمعه ساری گفت: باید در راستای راهی که سید اهل قلم در تلفیق هنر به ارزش‌های انقلاب اسلامی پیشِ روی اهل هنر و اهل قلم گذاشتند این مسیر را به خوبی پیش برویم وبهترین استفاده از هنر را به معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی باید اختصاص دهیم.

وی یادآور شد: در طول این چهار دهه در این حوزه رشد داشتیم اما در طراز انقلاب اسلامی نیست.



منبع: مهر