۱۰:۵۲ ۱۴۰۰/۷/۱۹

واکسینه شدن ۱۵۵ هزار دانش‌آموز مازندرانی

واکسینه شدن ۱۵۵ هزار دانش‌آموز مازندرانی

بیش از ۱۵۵ هزار دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ سال مازندران تاکنون در برابر کرونا واکسینه شده اند.

به گزارش کاسپین24 | علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از واکسیناسیون ۱۵۵ هزار و ۷۲ دانش آموز رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال استان خبر داد و گفت: با توجه به تعداد ۲۴۰ هزار و ۷۰۸ دانش آموز این رده سنی، ۶۴.۴۲ درصد از دانش آموزان استان تاکنون واکسن مرحله اول را دریافت کرده اند.

او افزود: دانش‌آموزان در مراکزی که آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق برای این امر اختصاص داده اند واکسیناسیون خود را انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به فعالیت‌های خوب سوادآموزی استان، از تقدیر شهرستان‌های برتر در جذب و نگهداشت سواد آموزان استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

سعدی پور گفت: ۹۸ درصد دانش آموزان استان در سامانه‌های مورد نظر ثبت نام شدند و لازم است تا توجه بیشتری در خصوص بازماندگان از ثبت نام انجام گیرد.

او از مدیران شهرستان‌ها و مناطق استان خواست تا در رابطه با امتحانات نهایی خردادماه تجزیه و تحلیل مناسبی انجام دهند و آسیب‌شناسی‌های لازم را به انجام برسانند.

سعدی پور همچنین خواستار خواستار نظارت بیشتر بر پروژه‌های عمرانی از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران همچنین در رابطه با پویش ملی «به رنگ مدرسه» خواستار اطلاع رسانی گسترده و شرکت فعالانه دانش آموزان در این طرح شد و در رابطه با جدی گرفتن این امر به مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تاکید ویژه کرد.


منبع : باشگاه خبرنگاران