۱۵:۳۴ ۱۴۰۲/۵/۱۱
از زمان اعلام تعطیلی؛

ورود ۷۵ هزار خودرو به مازندران

ورود ۷۵ هزار خودرو به مازندران

رئیس اداره مدیریت راهداری مازندران از ورود بیش از ۷۵ هزار دستگاه خودرو از تهران والبرز از زمان اعلام تعطیلی تاکنون به استان خبر داد.

به گزارش کاسپین24 | محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: حدود ۷۵ هزار وسیله نقلیه۲۴ ساعت گذشته یعنی از زمان اعلام تعطیلی تاکنون از استان‌های تهران و البرز وارد استان مازندران شده اند.

او افزود: ورودی خودروها به استان مازندران در این مدت بیش از ۱۳۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته پیک تردد در ساعات ۱۹ تا ۲۱ بوده و طی این مدت به صورت میانگین در هر ساعت حدود ۶هزار وسیله نقلیه وارد استان شده است .

هاشمی افزود: در این مدت حدود یک میلیون و سیصدهزار تردد انواع وسایل نقلیه در استان ثبت شده است.

به گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع می‌باشد.

ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و حدفاصل مجلار تا میانک، در آزادراه تهران – شمال محدوده تالون و حدفاصل تونل ۱۶ تا شهرستانک و در محور هراز حدفاصل وانا تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو سنگین است.

مسافران برای اطلاع از وضعیت جاده‌های مازندران می‌توانند علاوه بر تماس با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند


منبع : باشگاه خبرنگاران