۲۲:۱۶ ۱۴۰۰/۱/۱۵

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرکل ارشاد مازندران تقدیر کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرکل ارشاد مازندران تقدیر کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سپاس نامه‌ای از تلاش‌های مدیرکل و مجموعه کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تقدیر کرد.

به گزارش کاسپین24 | سیدعباس صالحی در این لوح سپاس نوشت: سنجش میزان پویایی و بالندگی نظام اداری در قالب جشنواره شهید رجایی و با اتکا به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و مبتنی بر شاخص های عمومی و شاخص های اختصاصی دستگاهی صورت می گیرد.

در ادامه این لوح سپاس خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران آمده است: بدینوسیله از همت، تلاش‌های خالصانه و اقدامات اثربخش جنابعالی و مجموعه همکاران آن اداره کل در توسعه کمی و کیفی عملکرد وزارت متبوع در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد، تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سپاس نامه نوشت: از خداوند متعال توفیق بیش از پیش شما و همکارانتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسالت دارم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز عملکرد مطلوب اداره متبوعش در دو بخش اختصاص و عمومی را باعث رضایت و ارسال سپاس نامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توصیف کرد.

عباس زارع روز یکشنبه اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در بخش اختصاص شامل انجام فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، دینی و رسانه‌ای و در بخش عمومی نیز شامل دولت الکترونیک، برون سپاری فعالیت به مدیران شهرستانها و رشد چشمگیر در فعالیتهای فرهنگی و دینی بسیار مطلوب عمل کرد و همین امر نیز، رضایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به همراه داشته است.



منبع: ایرنا