۱۳:۴۶ ۱۳۹۹/۸/۱

وصول ۱۱ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال درآمد‌های عمومی در مازندران

وصول ۱۱ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال درآمد‌های عمومی در مازندران

۱۱ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال درآمد‌های عمومی در ۶ ماهه اول امسال در مازندران وصول شد.

به گزارش کاسپین24 | سید اسماعیل هاشمی دبیر ستاد درآمد مازندران در دومین جلسه ستاد درآمد استان ، گفت: ۱۱ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال درآمد‌های عمومی در ۶ ماهه اول امسال در مازندران وصول شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۳.۱ درصدی رشد داشته است.

او افزود: مصوب درآمد‌های عمومی استان در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۲۳ هزار و ۵۳۷ میلیارد ریال می‌باشد که در مقایسه با پارسال ۱۰.۸ درصد رشد داشت که از این مقدار ۲۰ هزار و ۳۲۷ میلیارد ریال آن سهم درآمد‌های مالیاتی و مبلغ ۳۲۱۰ میلیارد ریال سایر درآمد‌ها است.

هاشمی گفت: عملکرد جمع درآمد‌های عمومی استان شامل درآمد‌های مالیاتی (مستقیم و غیرمستقیم) و سایر درآمد‌ها در ۶ ماهه اول امسال حدود ۱۱ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال بوده که نسبت به شش دوازدهم قانون بودجه سال ۱۳۹۹، ۸۹.۹ درصد آن تحقق پیدا کرده و در مقایسه با پارسال معادل ۳۳.۱ درصد افزایش داشت.

او افزود: وصولی درآمد‌های مالیاتی استان شامل مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم در ۶ ماهه اول امسال به مبلغ ۱۰ هزار و ۳۱۹ میلیارد ریال رسیده است که نسبت به شش دوازدهم قانون بودجه سال ۱۳۹۹ به میزان ۱۰۱.۵ درصد تحقق پیدا کرده و در مقایسه با مدت مشابه پارسال معادل ۳۶.۶ درصد افزایش داشته است.

دبیر ستاد درآمد مازندران گفت:یک هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال سایر درآمد‌ها در مازندران وصول شده است که نسبت به شش دوازدهم قانون بودجه سال ۱۳۹۹ به میزان ۸۲.۴ درصد تحقق پیدا کرده و نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۰.۹ درصدی را نشان می‌دهد.

منبع : باشگاه خبرنگاران