۱۹:۲۲ ۱۴۰۰/۳/۱۴
نماینده ولی فقیه در مازندران :

وعده ناممکن نامزدها توهین به شعور مردم است

وعده ناممکن نامزدها توهین به شعور مردم است

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری از نامزدهای سیزدهیمن دوره ریاست جمهوری خواست تا در شعارهای تبلیغاتی خود امکان تحقق آن را در نظر بگیرند و تاکید کرد : دادن وعده‌های ناممکن به مردم به معنای توهین به شعور آنان است.

به گزارش کاسپین24 | حجت الاسلام والسلمین محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : داوطلبان وعده‌های عاقلانه و قابل اجرا به مردم بدهند و مردم نیز باید وعده‌های داوطلبان را با توجه به سوابق آنان بررسی کنند و امکان تحقق آنها را مورد سنجش قرار دهند.

وی گفت : وعده‌های داوطلبان باید با معیار اسلامی و انقلابی سنجیده شود و لازم است مردم وعده‌های داده شده را با معیار سازگاری با خط اصلی و فکری حضرت امام راحل و آرمان‌های شهدا ارزیابی کنند.

امام جمعه ساری با گرامیداشت سی و دومین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، اظهار داشت : در وصیت نامه الهی و سیاسی حضرت امام راحل آمده است همه باید در انتخابات آگاهانه شرکت کنند و همان طوری که مقام معظم رهبری نیز فرموردند ، ناکارآمدی مسئولان باید با انتخاب خوب درست شود نه قهرکردن با انتخابات و باید برای انتخاب صحیح و شرکت در انتخابات افراد کارآمد را روی کار بیاوریم.

محمدی لائینی مهم ترین ابتکار حضرت امام راحل را مردمسالاری دینی و جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود : همه باید پیرو رویکرد مردم سالاری دینی به عنوان ظرفیت بزرگ نظام جمهوری اسلامی و بر آمده از انقلاب اسلامی باشیم.

وی با بیان این نکته که داوطلبان نیز باید تبلیغات را با رعایت مقررات و ضوابط انتخاباتی انجام بدهند تا شور انتخاباتی نیز قانونی ایجاد شود ، بیان داشت: نباید به هرقیمتی تبلیغات با هدف حضور مردم انجام شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : انقلاب اسلامی خون بهای شهدای انقلاب اسلامی و مظلومان عالم است و امروز همه ما با حضور در انتخابات در واقع برای این انقلاب و خون شهدا ارزش قایل می شویم.


منبع: ایرنا