۱۰:۵۱ ۱۳۹۹/۵/۱۲
مدیرکل بیمه سلامت مازندران:

پرداخت ۵۲۵ میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی مازندران

پرداخت ۵۲۵ میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی مازندران

۵۲۵ میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی مازندران در ادامه پرداخت‌های منظم سازمان بیمه سلامت، پرداخت شد.

به گزارش کاسپین24| دکتر رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران، گفت: با تخصیص اعتبار از سوی سازمان بیمه سلامت ایران، مبلغ ۵۲۵ میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی استان شامل ۳۰ میلیارد ریال از مطالبات پزشک خانواده، ۸۱ میلیارد ریال بابت سطح یک روستایی، ۵۳ میلیارد ریال بایت بیمارستان‌های خصوصی و تامین اجتماعی، ۲۱۲ میلیارد ریال بابت داروخانه‌های خصوصی، ۳۱ میلیارد ریال بابت بیمارستان‌های خصوصی و ۱۱۸ میلیارد ریال بابت موسسات خصوصی پرداخت شد.

او با تقدیر از تلاش‌های سرپرست سازمان بیمه سلامت در تامین و پرداخت منظم مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد، این مهم را حاصل انضباط مالی و مدیریت منابع در سازمان بیمه سلامت برشمرد و افزود: امیدواریم این پرداخت‌ها موجب دلگرمی هرچه بیشتر تمامی تلاشگران عرصه سلامت علی الخصوص کادر درمان و پرستاران در مقابله با ویروس کرونا باشد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران، گفت: مدیریت منابع و استحقاق سنجی از بیمه‌شدگان به صورت الکترونیک جزو اولویت‌های سازمان بیمه سلامت است که هم اکنون در حال انجام می‌باشد.

اولین پرداخت نسخ الکترونیک متخصصین

دکتر ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اعلام اولین پرداخت بابت نسخ الکترونیک متخصصین شرکت کننده در طرح نسخه نویسی الکترونیک در استان، گفت: نسخ الکترونیک صادره تیرماه از سوی متخصصین در این ماه پرداخت خواهد شد و این در حالی است که مدت زمان سه ماهه پذیرش و ارسال دستی نسخ به پذیرش، ارسال و رسیدگی الکترونیک تغییر یافته که در این ماه شاهد اولین پرداخت نسخ تیرماه متخصصین طرف قرارداد خواهیم بود.

او افزود: حدود نیمی از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت مازندران قرار دارند و بیمه سلامت استان سالانه بیش از ۷ هزار میلیارد ریال برای هزینه درمان بیمه شدگان به موسسات درمانی طرف قرارداد استان پرداخت می‌کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان