۲۰:۰۸ ۱۴۰۲/۹/۵

پنجمین برد هورسان در نخستین حضور سرمربی جدید

پنجمین برد هورسان در نخستین حضور سرمربی جدید

تیم والیبال هورسان رامسر هفتمین مسابقه‌اش در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر را با سرمربی جدید در زمین خانه خود برگزار کرد و توانست با پیروزی قاطع مقابل تیم والیبال پاس گرگان پنجمین برد این فصل خودرا کسب کند.

به گزارش کاسپین24 | در چارچوب هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر تیم هورسان رامسر بدون حضور سرمربی روی نیمکت در سالن شهید صدر میزبان تیم پاس گرگان بود و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید تا فاتح دربی شمالی ها باشد.

یکی از حاشیه های این بازی، رحمان محمدی‌راد از سرمربیگری تیم هورسان استعفا داده بود و آرش صادقیانی که گفته می‌شود جایگزین این سرمربی شده است هم به دلیل نداشتن قرارداد و آی‌دی کارت، امکان حضور در نیمکت کادر فنی تیم هورسان را نداشت، بنابراین هدایت نماینده والیبال رامسر در لیگ برتر در این مسابقه برعهده علیرضا شاهمیری مربی تیم هورسان بود.

از نکات جالب این مسابقه پیش‌بینی ۵۰ درصدی برد هر تیم بود که علاقمندان در نظرسنجی سایت فدراسیون والیبال شرکت کرده بودند. ۹۲۶ نفر در این نظرسنجی شرکت کردند. اما در واقع تیم پاس گرگان در این مسابقه سه بر صفر مغلوب میزبان خود شد تا هورسانی‌ها به پنجمین برد خود دست یابند و ۱۲ امتیازی شوند.

شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ نتیجه به هورسان واگذار کردند تا چهارمین شکست فصل خود را تجربه کنند.

خلیل یگانه مجد، اصغر میرزایی، کیوان عابدزاده و اسماعیل رزقی به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند که ۹۲ دقیقه طول کشید و ۸۰۰ تماشاگر داشت.


منبع : خبرگزاری صدا وسیما