۱۲:۴۲ ۱۴۰۱/۴/۲۶

چهار تبلت شیائومی در راه بازار

چهار تبلت شیائومی در راه بازار

شرکت شیائومی قصد دارد چهار تبلت خود به اندازه‌های ۱۰.۴، ۱۱، ۱۲.۶ و ۱۴ اینچی را عرضه کند.

به گزارش کاسپین24 | بنابر اعلام یکی از منابع دنیای فناوری به نام Digital Chat Station، ظاهرا شیائومی امسال 4 تبلت از سری پد 6 را برای عرضه آماده کرده که در اندازه‌های 10.4، 12.6، 14 و 11 اینچ از راه می‌رسند.

البته غیر از مدل 11 اینچی، سه مدل دیگر از جذابیت بیشتری برخوردارند چرا که به ادعای منبع مذکور قیمت تبلت‌ها ارتباط مستقیمی به اندازه آنها دارد، بدین ترتیب می‌توان فرض کرد که مدل 12.6 اینچی احتمالا همان شیائومی پد 6 پرو است.

با استناد به گمانه‌زنی‌های قدیمی‌تر به نظر می‌رسد این تبلت‌ها از تراشه‌های اسنپدراگون 870 و 888 استفاده کنند، همچنین محتمل است که نسخه 11 اینچی به جای تراشه اسنپدراگون 860 نسل قبلی، از چیپ اسنپدراگون 870 بهره‌مند شود.

در ادامه همچنین گفته شده که نسخه 12.6 اینچی از تبلت‌های جدید شیائومی هم احتمالا به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد که نسبت به نسل قبلی یک پیشرفت محسوب می‌شود.

در میان تمام این مدل‌های احتمالی، نسخه 14 اینچی ظاهرا رده بالاترین مدل خواهد بود و به نظر می‌رسد که رقیب قدرتمندی برای گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ باشد، به همین خاطر منطق حکم می‌کند که شیائومی حداقل تراشه اسنپدراگون 888 و حتی اسنپدراگون 8 نسل 1 یا 8 پلاس نسل 1 را در آن مورد استفاده قرار دهد.

در پایان می‌توان گفت که مدل 10.4 اینچی ارزان‌ترین مدل سری خواهد بود و ممکن است تحت برند ردمی هم عرضه شود. این امر بدین خاطر است که چند هفته پیش هم صحبت‌هایی از یک ردمی پد 5G به گوش رسید؛ تبلتی که می‌تواند رقیب خوبی برای ریلمی پد ایکس و پد ایر اوپو باشد.


منبع : دیجیاتو