۱۴:۵۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
همزمان با پنجمین مرحله رزمایش همدلی:

چهار هزار و ۵۰۰بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند مازندران توزیع شد

چهار هزار و ۵۰۰بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند مازندران توزیع شد

تعداد چهار هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مازندران امروز چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

به گزارش کاسپین24 | نماینده ولی فقیه در مازندران روز چهارشنبه در مصلی ساری محل برگزاری این رزمایش ضمن قدر دانی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ارزش ریالی هربسته معیشتی را حداقل ۳۰۰هزار تومان اعلام کرد و گفت: تا کنون این ستاد در استان در پنج مرحله ۱۴۰هزار بسته معیشتی برای خانواده های نیازمند تهیه و توزیع کرده است.

حجت اسلام والسلمین محمدباقر محمدی لائینی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حوزه اشتغال به ویژه اشتغال روستایی، بازگرداندن بنگاههای اقتصادی و کارخانجات راکد به چرخه تولید و فعال سازی آنها نیز گام موثری در مازندران برداشته است.

وی همچنین ادامه داد: این نهاد در تولید دارو، تولید واکسن ، ماسک و تجهیزات بهداشتی به عنوان بزرگترین کارگاه تولیدی غرب آسیا در مازندران است که در محدودیت های مختلف به خصوص بحران کرونا کمک موثری برای سلامت مردم ارائه داد.

بر اساس آمار رسمی امسال مازندرانی ها معادل ۳۰۰ میلیارد تومان در قالب کمک های مومنانه از سوی مردم ، خیرین ، نهاد های دولتی و غیردولتی مازندران شامل بسته های معیشتی ، تجهیزات پزشکی ، بهداشتی بویژه ماسک و محلول های ضد عفونی ، غذاهای گرم ، خرید تبلت و گوشی های هوشمند دانش آموزی و جهیزیه برای زوج های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک کردند.

علاوه بر این مردم مازندران، به همین مقدار حمایت معیشتی و مالی نیز با عزت نفس بدون اعلام رسمی و به صورت نامحسوس کمک کردند که مجموعه این کمک ها به اذعان استاندار مازندران معادل بودجه عمرانی امسال استان است.



منبع: ایرنا