۲۰:۲۹ ۱۴۰۲/۳/۳

کاله مچ قهرمان دو دوره قبل را می خواباند؟

کاله مچ قهرمان دو دوره قبل را می خواباند؟

تیم بسکتبال کاله مازندران در حالی فردا پنجشنبه در دومین بازی از سری مسابقات فینال بازی لیگ برتر کشور مقابل تیم شهرداری گرگان می رود که که حریفش دارنده عنوان ۲ قهرمانی را داشته و با پیروزی این مسابقه، هتریک قهرمانی را در آمل جشن می گیرد.

به گزارش کاسپین24 | تیم‌های کاله مازندران و شهرداری گرگان در حالی فینال لیگ برتر فصل جاری لیگ برتر بسکتبال را برگزار خواهند کرد که فصل گذشته شهرداری گرگان و ذوب آهن برگزار کننده فینال بودند و در رقابت‌های این فصل نمایندگان استان مازندران و گلستان در فینال حاضر هستند.

طبق مقررات فدراسیون بسکتبال قهرمان رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور باید ۲ مسابقه از سه بازی در نظر گرفته شده در سری فینال را به سود خود به پایان برساند.

مسابقه اول از سری فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، دوشنبه هفته جاری اول خرداد ماه بین ۲ تیم شهرداری گرگان و کاله آمل برگزار شد که شهرداری‌ گرگان با نتیجه ۷۳ بر ۵۸ به پیروزی رسید.

مسابقه دوم این ۲ تیم فردا پنجشنبه چهارم خرداد ماه ساعت ۱۶ در سالن پیامبر اعظم آمل برگزار خواهد شد، تیم بسکتبال شهرداری گرگان اگر فردا در آمل پیروز شود، قهرمان لیگ برتر خواهد شد و سومین قهرمانی متوالی (هتریک) را جشن خواهد گرفت و در صورت باخت در زمین حریف، قهرمان لیگ برتر را بازی سوم مشخص خواهد کرد.

طبق برنامه اگر فردا تیم کاله مازندران به عنوان میزبان بتواند این مسابقه را ببرد، بازی سوم نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور آخر دوشنبه هفته آینده هشتم خرداد ماه در گرگان برگزار می‌شود.

شرایط روحی و فنی بازیکنان تیم کاله مازندران برای مقابله با شهرداری گرگان بسیار عالی است

مربی تیم بسکتبال کاله مازندران با بیان این که در بازی اول از سری فینال لیگ برتر، مقابل شهرداری در گرگان فقط ۱۰ درصد از مسایل فنی تیم در زمین پیاده و عملیاتی شده بود، گفت: به دلایل مختلف از جمله وضعیتی که در زمین بوجود آمده بود، ما نتوانسته ایم، بازی خوبی را ارایه کنیم.

علی ملکشاه، افزود: به طور یقین در بازی فردا مقابل شهردای گرگان با قدرت ظاهر شده و اجازه هتریک قهرمانی این تیم را نخواهیم داد.

وی با توضیح این که با کمک هوداران و تماشاگران تیم بستکتبال کاله مازندران، با برد بازی فردا، فینال بسکتبال برتر کشور را به بازی سوم می کشانیم، ادامه داد:‌ همه بازیکنان تیم حتی بازیکن آمریکایی تیم که از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی جزیی شده بود، با کمک پزشک تیم در مسابقه فردا حاضر هستند و مصدوم نداریم.

وی با بیان این که حق باید به حق دار برسد، گفت: آنالیز تیم حریف را با تمرین های مداوم انجام دادیم و تیم بسکتبال کاله مازندران در شرایط بسیار خوبی برای بازی فردا قرار دارد.


منبع : ایرنا