۱۶:۰۵ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
استاندار مازندران:

کشاورزی مازندران در مسیر تحول توسعه‌ای قرار گرفته است

کشاورزی مازندران در مسیر تحول توسعه‌ای قرار گرفته است

استاندار مازندران با ذکر این نکته که کشاورزی استان شغلی مقدس است و مردم با وضو وارد زمین می‌شوند، گفت :با نگاه ویژه دولت سیزدهم نسبت به نقش محوری خطه شمال در امنیت غذایی، کشاورزی استان در مسیر تحول توسعه ای قرار گرفته است.

به گزارش کاسپین24| سید محمود حسینی پور ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح همزمان ۷۱ پروژه کشاورزی استان در ساری گفت: از مجموعه سرمایه‌گذاران ۷۱ پروژه بخش کشاورزی استان تشکر می‌کنم چراکه پروژه‌های کشاورزی مهمترین پروژه‌های استان هستند و امسال هم پروژه‌های خوبی را در این بخش شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در کشاورزی تازه در اول راه هستیم و کشاورزی استان باید دانش‌بنیان و متحول شود.

حسینی پور گفت: مردم مازندران کشاورزی را شغلی مقدس می‌دانند و آن را فقط به عنوان منبع تأمین درآمد نگاه نمی‌کنند بلکه برای ورود به زمین کشاورزی با وضو وارد می‌شوند.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور و لزوم حفظ امنیت غذایی، زنجیره تولید غذا باید شکل گیرد و در این راستا سند آمایش در حال تکمیل و تدوین است که می‌تواند در حوزه اقتصادی استان تحول ایجاد کند.

استاندار مازندران با تقدیر از مسؤولان جهاد کشاورزی مازندران، افزود: بزرگترین پروژه‌های افتتاحی استان در هفته دولت و دهه فجر باید پروژه‌های کشاورزی باشد و مازندران از دیرباز نقش مؤثری در امنیت غذا و تولید غذای کشور داشته است.

حسینی پور از نگاه ویژه دولت سیزدهم به بخش کشاورزی استان گفت و تصریح کرد: امسال اعتبار خوبی برای خروج از رکود بازار برنج استان تخصیص داده شده است.


منبع : مهر