۱۵:۳۱ ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
استاندار مازندران مطرح کرد:

کشور در مسیر توسعه است

کشور در مسیر توسعه است

استاندار مازندران،گفت:کشور در مسیر توسعه است.

به گزارش کاسپین24؛ احمد حسین زادگان با بیان اینکه فلسفه افتتاح پروژه ها امید اجتماعی است و اقدامات نظام به مردم معرفی می شود افزود: دشمنان که به دنبال یاس و بدبینی در نظام هستند.

وی حمایت و پشتیبانی مردم را رمز بقای انقلاب در کنار تبعیت از رهبری دانست و با اشاره به توطئه های دشمنان از جمله در فضای مجازی اظهار داشت: ورود دشمنان به ظرفیت فضای مجازی هوشمندانه است تا از این طریق مردم را هدف قرار داده و عامل بقای انقلاب و مردم را تضعیف کنند.

وی پرهیز از واگرایی را امری مهم برشمرد و گفت: خدمات شایسته در طول انقلاب انجام شد و باید به دور از اختلاف و خودزنی این عملکردها بیان شود.

استاندار مازندران یادآور شد: اکنون شاهد توسعه همه جانبه در بخش های مختلف جامعه هستیم و باید به دور از تخریب این موارد به نسل جدید پرسشگر انتقال و اعتدال سیاسی را رعایت کنیم و اگر براساس راهبرد و اعتدال کار کنیم بسیاری از دغدغه ها برطرف می شود و به دور از قومیت گرایی برای رفع مشکلات گام برداریم.

حسین زادگان ادامه داد: از تمام ظرفیت های استان برای توسعه باید استفاده و مدلی طراحی شود که هر مجموعه به استحقاقی که دارد؛ برسد و  به دنبال مازندران یکپارچه باشیم.