۱۹:۲۲ ۱۴۰۲/۳/۱

کیش‌ومات ۲ شایعه انتخاباتی در مازندران

کیش‌ومات ۲ شایعه انتخاباتی در مازندران

از هفته ها گذشته تاکنون بازار شایع انتخاباتی مبنی بر شرکت برخی مدیران ارشد کنونی مازندران در کارزار انتخاباتی مجلس شورای اسلامی داغ است اما ۲ مسوول فعلی استان با رد این ادعاها، این خبرها را تکذیب کردند.

به گزارش کاسپین24 | هنوز چند ماهی تا آغاز دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، اما بازار اخبار جعلی و شایعات در شبکه های اجتماعی در این ارتباط آغاز شده است.

در ابتدا خبر انصراف یکی از فرمانداران شهرهای استان با هدف حضور در انتخابات در فضای مجازی توزیع شد، اما آنطور که روابط‌عمومی استانداری مازندران به خبرنگار ایرنا اعلام کرد، تاکنون هیچ فرمانداری انصراف خود را تقدیم مجموعه استانداری نکرده است.

دومین تکذیبیه را مدیرکل صدا و سیما مازندران منتشر کرد و قاطعانه، حضورش به عنوان نامزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی آتی را کذب دانست.

هادی ابراهیمی مدیرکل صداوسیمای مازندران از مسوولینی بود که در روزهای گذشته گمانه‌زنی هایی در رابطه با حضور او در مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

وی گفت: کار فرهنگی در اولویت است و قصد حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را ندارد.

بررسی و تبیین خبرهای مختلف انتخاباتی در استان از هم اکنون از این حیث دارای اهمیت بوده که این حاشیه ها به باور کارشناسان برنامه های تحولی دولت در قامت اجرای طرح های اقتصادی، فرهنگی، صنعتی عمرانی، اجتماعی، ورزشی و همچنین توسعه روزافزون استان در دولت سیزدهم که یکی از دغدغه ها و خواسته های آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران از مسوولان است را به بیراهه می برد و مدیران را از اصل رسالت خود که همان خدمت صادقانه به مردم است، دور می کند.

دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌صورت همزمان در جمعه ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد


منبع : ایرنا