۱۳:۵۵ ۱۳۹۹/۸/۲۵
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

۴۲ درصد اعتبارات عمرانی مازندران جذب شده است

۴۲ درصد اعتبارات عمرانی مازندران جذب شده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران میزان اعتبارات عمرانی تخصیص یافته طی سال جاری را ۱۴ هزار میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: ۴۲ درصد این اعتبارات جذب شده است

به گزارش کاسپین24 | مفید غلامی راد با اشاره به ساماندهی طرح‌های عمرانی در استان گفت: طبق این طرح پروژه‌های کوچک تجمیع و نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام برنامه ریزی شده است.

وی به هدف گذاری وساماندهی پروژه‌های نیمه تمام اشاره و اضافه کرد: تعادل و توازن منطقه‌ای و ناحیه‌ای از برنامه‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی است و در این راستا بر سرانه پروژه‌های عمران شهری افزوده شده است.

وی باعنوان اینکه برای شهرها تک پروژه تعریف شده است، مشارکت عمومی و خصوصی، استفاده از منابع خیران و سایر منابع را از جمله رویکردهای جدید بیان کرد و گفت: توجه به شاخص‌های استانی کمتر از میانگین کشوری نیز در دستور قرار دارد.

غلامی راد با اظهار اینکه درآمدهای هفت ماه استان ۱۱۰ درصد محقق شده است، یادآور شد: باید بین درآمدها و هزینه‌ها نسبت وجود داشته باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه تاکنون هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی اختصاص یافته است، گفت: تاکنون ۴۲ درصد اعتبارات تخصیص یافته است.

منبع : مهر