۱۵:۳۱ ۱۳۹۶/۱/۱۹
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری:

۵۴ میلیون لیتر بنزین ایام نوروز در منطقه ساری توزیع شد

۵۴ میلیون لیتر بنزین ایام نوروز در منطقه ساری توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: بیش از ۵۴ میلیون لیتر بنزین ایام نوروز در منطقه ساری توزیع شد که رشد ۱۱ درصدی را نسبت به سال قبل نشان می دهد.

حسینعلی طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار  داشت: در ایام نوروز میزان مصرف بنزین سوپر ۲۹ درصد، نفت سفید پنج درصد و نفتگاز ۱۹ درصد افزایش داشته و رشد ۱۱ درصدی مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه در ایام نوروزی امسال، به دلیل استقبال مسافران نوروزی از استان مازندران است.

طالبی اظهار داشت: بیش از ۵۴ میلیون لیتر بنزین در ایام نوروزی امسال در ۱۱۶ پمپ بنزین، پنج میلیون لیتر بنزین سوپر، حدود ۲.۳ میلیون لیتر نفت سفید و بیش از ۲۰ میلیون لیتر نفتگاز با در نظر گرفتن کبیسه بودن امسال در مازندران توزیع شد.

مدیر منطقه ساری با اشاره به اینکه در سال ۹۴ بیش از ۸۰ هزار تن گاز مایع بین شهروندان و گردشگران استان توزیع شده است، عنوان کرد : میزان مصرف گاز مایع سال ۹۵ در استان حدود ۸۲ هزار تن است که این مقدار ۲ درصد رشد را به دنبال داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با اشاره به تامین سوخت شرکت های هواپیمایی استان در ایام نوروز ۹۶ ، گفت: بیش از ۷۳۰ هزار لیتر  سوخت هواپیما ( اتی کی ) به شرکتهای هواپیمایی تحویل شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۸ درصد افزایش مشاهده می شود.

طالبی افزود : واحد های بازرسی ، نظارتی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری  ۲۴ ساعته در ایام تعطیلات نوروزی فعالیت می کردند تا رضایت مندی شهروندان و مسافرین جلب شود.