۲۰:۲۷ ۱۴۰۱/۵/۱۹
1.6K
سینا قربانی:

شهادت یکی از فرماندهان جنبش فتح/رسانه‌ها سکوت کردند

به گزارش کاسپین24 | سینا قربانی تحلیلگر رسانه در گفت‌وگو با سرویس بین‌الملل صداوسیما،گفت:رسانه‌های غربی در مقابل پیشرفت‌های محور مقاومت دو راهبرد را با رسانه دنبال می‌کنند؛ نرم و بایکوت قطعی.

ابراهیم نابلسی فرمانده گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح که در چندین عملیات مهم در جنگ با دشمن صهیونیستی داشت؛ با موشک دوش پرتاب نظامیان صهیونیست که خانه اش را در نابلس در کرانه باختری هدف قرار دادند، به شهادت رسید.

اسلام صبوح و حسین جمال، دو تن دیگر از اعضای گردان‌های شهدای الاقصی هم شهید شدند. اما زمانی که صهیونیست‌ها درصدد به شهادت رساندن ابراهیم بودند، جوانان فلسطینی سنگ تمام گذاشتند. نزدیک به چهل فلسطینی که برای ناکام گذاشتن عملیات صهیونیست‌ها با آن‌ها وارد درگیری شده بودند، زخمی شدند.

هزاران جوان فلسطینی در مراسم تشییع جنازه این مبارز فلسطینی و همراهانش شرکت کرده و گفتند راه این شهدا را ادامه می‌دهند. اما این تجمع تشییع کنندگان در رسانه‌های غربی انعکاسی که نیافت هیچ، حتی فیسبوک برخی تصاویر شهید ابراهیم نابلسی را حذف کرد.

شبکه اجتماعی اینستاگرام هم دیروز تصاویر دختر پنج ساله‌ای را که صهیونیست‌ها در غزه به شهادت رسانده بودند حذف کرد. اینستاگرام همزمان به علت انتشار یک نوحه ضد صهیونیستی، صفحه مداح آن را بسته بود.

حتی سال گذشته هم که وزیر امور خارجه کشورمان مطلبی را در اینستاگرام درباره حمایت از مردم فلسطین درج کرده بود این شبکه اجتماعی به حذف آن اقدام کرد. آقای امیرعبداللهیان گفته بود کشور‌های غربی، فهرست‌های تروریستی را به ابزاری برای جرم انگاری حمایت مردمی از آرمان فلسطین تبدیل کرده اند.


منبع : خبرگزاری صداوسیما

دانلود ویدیو