۱۶:۲۶ ۱۴۰۳/۱/۱۱

ترافیک سنگین در مسیرهای خروجی محورهای کندوان و هراز

ترافیک سنگین در مسیرهای خروجی محورهای کندوان و هراز

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: شاهد ترافیک سنگینی در مسیر شمال به جنوب محورهای هراز و کندوان هستیم ولی هنوز محدودیت یک‌طرفه در دستور کار قرار نگرفت.

به گزارش کاسپین24 | محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار کرد: شاهد ترافیک سنگین در محور کندوان و تردد سنگین مقطعی ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز هستیم.

وی افزود: تردد در همه محورهای هراز، کندوان،سوادکوه و کیاسر به‌صورت دوطرفه برقرار است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال اشاره کرد و گفت: باتوجه به افزایش حجم ترافیک بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان در دستور کار قرار می‌گیرد.

هاشمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و ممنوعیت تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: تردد تمامی کامیون‌ها وکامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ از محور هراز و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد تمامی تریلر‌ها از ساعت ۶ تا ساعت ۲۴ روزهای یک‌شنبه ۱۲و دوشنبه ۱۳ فروردین ماه امسال از محور قائم‌شهر - فیروزکوه - تهران و بالعکس در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران بیان کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای براساس برنامه و شرایط ترافیک در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد که در این صورت ممنوعیت تردد در مسیر جنوب به شمال را خواهیم داشت تا با تخلیه بار ترافیکی اعمال محدودیت از مسیر شمال به جنوب در دستور کار قرار گیرد.


منبع : فارس