۱۸:۰۲ ۱۴۰۳/۱/۳۰

حلقه اتحاد مازندرانی ها در ساحل خزر

حلقه اتحاد مازندرانی ها در ساحل خزر

مردم مازندران با تشکیل زنجیره انسانی در سواحل دریا، از عملیات تنبیهی « وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

به گزارش کاسپین24 | آحاد مردم مازندران اهم از زنان و مردان، دانش آموزان و دانشجویان، روحانیون و مسوولان با در دست دادن یکدیگر و شکل گیری زنجیره انسانی علاوه بر این که وحدت و حمایت خود را از رهیر معظم انقلاب اعلام کردند، گفتند: امروز عزت، اعتبار و اقتدار ملت ایران درجهان به همه اثبات شده است و این اقتدار را مدیون خون شهدا و جوانان با فکرمان که توانستند توان موشکی و پهپادی کشور را تا این حد بالا ببرند، هستیم.

شماری از مردم مازندران عملیات وعده صادق را بازدارنده مقابل هر گونه هجمه نظامی علیه کشور عنوان کردند و بیان داشتند: این که از خاک خود بزرگترین دشمن خود را در منطقه مورد هدف موشکی و پهپادی قرار بدهیم، بسیار غرور آفرین و امیدوار کننده است.

آنان تصریح کرد: عملیات وعده صادق با فناوری پشرفته موشکی و پهپادی نظام جمهوری اسلامی، چشم همه جهانیان به خصوص دشمنان را خیره و مبهوت کرده است، امروز ما مردم دیار علوی مازندران هم از این اقتدار خرسند هستیم و با صدای بلند فریاد می زنیم، «همه گوش به فرمان رهبریم».

جانباز ۲۵درصدی دفاع مقدس از مازندران حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران را مقتدرانه، بسیار قشنگ و خیلی عالی توصیف کرد و گفت: نیروهای مسلح جواب دندان شکنی به رژیم صهیونیستی داده است.

رشید اندر دشتی افزود : دشمنان بدانند اگر یکی بزنند، چهار تا می خورند من به نوبه خودم از سپاه تشکر می‌کنم، واقعاً جواب دندان شکنی دادند.

وی ادامه داد:‌ با توجه به اقتدار نظامی به ویژه موشکی و پهیادی جمهوری اسلامی ایران، ابرقدرت ها نمی‌توانند تسلط روی ملت ما داشته باشند، همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند، هر دست بزنید از همان دست می خورید و حمله موشکی ایران درسی برای کشورهای دیگر شده است که متوجه شدند ایران، ایران قدیم نیست از همه لحاظ پیشرفت کرده و قوی‌تر شده است.

پرویز نوروزیان پدر شهید از ساری درباره اقتدار ایران و حمله تنبیهی ایران به اسرائیل گفت: اسرائیل شهدای کنسولگری را مظلومانه به شهادت رساند، این افراد در کشورمان جایگاه مهمی داشتند اما رژیم غاصب آن‌ها را بدون اطلاع قبلی ترور کرد. من به عنوان پدر شهید از سپاه پاسداران تشکر می‌کنم که از کشورمان دفاع کرد و پاسخ کوبنده‌ای به این رژیم غاصب داد.

قدردانی اهالی غرب مازندران

پویش زنجیره علویان با هدف حمایت و قدردانی از عملیات تاریخی و غرورآفرین وعده صادق در نوار ساحلی ۶ شهرستان غرب مازندران برگزار شد.

مردم رامسر همزمان با سایر شهرهای استان مازندران در حمایت از عملیات بزرگ وعده صادق، پویش "زنجیره علویان" را در ساحل دلگشای بخش مرکزی رامسر، شهرک افتخاری منطقه کتالم و ساداتشهر و ساحل بخش دالخانی برگزار کردند.

این پویش همپنین در نوار ساحلی تنکابن؛ عباس آباد ، چالوس ، نوشهر و نوشهر با حضور اقشار مردم برگزار شد.

عملیات «وعده صادق» بامداد یکشنبه -۲۶ فروردین- با هدف پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد. این عملیات که واجد ویژگی‌هایی همچون قدرت و سرعت به نسبت فاصله جغرافیایی بود، ضمن اینکه توانست ظرفیت‌ها و توانایی بازدارندگی رژیم صهیونیستی را به چالش بکشد، بازدارندگی ایران در محیط امنیتی را نیز احیا کرد.

شکل گیری زنجیره انسانی از سوی مردم مازندران درحمایت از دستیابی به فناوری انرژی هسته ای و حفاظت از جنگل های هیرکانی سابقه دارد.

مازندران حدود ۴۷۳ کیلومتر از ساحل جنوبی دریای خزر را در اختیار دارد که بیشترین میزان در مقایسه با استان های گیلان و گلستان است، ۱۵ شهرستان از ۲۲ شهرستان مازندران ساحلی هستند.


منبع : ایرنا