۱۱:۲۵ ۱۴۰۰/۵/۱۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

درخشش ۴ مازندرانی در جام باشگاه های کتابخوانی کودک ونوجوان

درخشش ۴ مازندرانی در جام باشگاه های کتابخوانی کودک ونوجوان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از درخشش چهار هم استانی در پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کشور خبر داد.

به گزارش کاسپین24 | عباس زارع با اشاره به برپایی پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان گفت: پنجمین دورۀ جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان که از اوایل پاییز سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده بود، به پایان رسید.

وی افزود: از بین ۲۷ هزار باشگاه با ۴۵۰ هزار عضو که در ۱۹۶۰ شهر و روستا تشکیل‌شده بود، نامزدهای مرحله نهایی این برنامه از سوی هیئت داوران آن اعلام شدند و در نهایت با اعلام برگزیدگان نهایی، چهار باشگاه‌های مازندرانی برگزیده و شایسته تقدیر شدند.

وی گفت: در بخش باشگاههای مهد کودک فعال پنجمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان، مهد کودک تتی از شهرستان نور به تسهیلگری سکینه یزدانی، در بخش باشگاه‌های کتابخوانی، باشگاه کافه کتاب شاهد به تسهیلگری صدیقه لطفی از شهرستان آمل شایسته تقدیر، در بخش مدارس فعال، مدرسه حضرت قائم (عج) به تسهیلگری زهرا کلاگر از شهرستان نور برگزیده و در بخش معرفی رابطان فعال شهرستانی محمد رضا کوزه گر از شهرستان نور انتخاب شد.


منبع: مهر