درخشش ۴ مازندرانی در جام باشگاه های کتابخوانی کودک ونوجوان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛ درخشش ۴ مازندرانی در جام باشگاه های کتابخوانی کودک ونوجوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از درخشش چهار هم استانی در پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کشور خبر داد.
طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ در مازندران
طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ در مازندران طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ در ۳۳ کتابخانه مازندران آغاز شد و تا ۱۵ مرداد ادامه دارد.
واکسیناسیون خبرنگاران مازندرانی از فردا
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد واکسیناسیون خبرنگاران مازندرانی از فردا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت:از روز دوشنبه، تمامی خبرنگاران برای تزریق واکسن کرونا می توانند به نزدیک‌ترین مرکز بهداشت محل زندگی خود مراجعه کنند.
برترین های جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) مشخص شدند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برترین های جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) مشخص شدند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: برترین های پانزدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) منتخبان خود را شناخت.
شهرها و روستاهای ملی صنایع‌دستی؛ تدبیری نیازمند تداوم
شهرها و روستاهای ملی صنایع‌دستی؛ تدبیری نیازمند تداوم ثبت ۳۲ شهر و ۲۰ روستای ملی صنایع‌دستی در چهار سال گذشته، نگاه راهبردی به این هنر-صنعت‌های اصیل، ثروت‌آفرین و اشتغال‌زا در میان جوامع ایرانی را نشان می‌دهد؛ رویکردی که در ...
رونمایی از ۱۸ برند صنایع‌دستی در مازندران
رونمایی از ۱۸ برند صنایع‌دستی در مازندران ۱۸ برند صنایع‌دستی ثبت شده در اقتصاد مقاومتی، امروز در مازندران رونمایی می‌شود.
روزی به نام دست‌های تو
روزی به نام دست‌های تو دهم ژوئن هر سال را روز جهانی صنایع دستی نامیده‌اند ؛ روزی که در تقویم کشور ما مصادف با بیستم خرداد ماه سومین ماه از فصل بهار است.
اهمیت طرح‌های فصلی فروش کتاب در چرخش مالی کتابفروشی‌ها
مدیر فروش پاتوق کتاب ساری تاکید کرد اهمیت طرح‌های فصلی فروش کتاب در چرخش مالی کتابفروشی‌ها مدیر فروش پاتوق کتاب ساری بر اهمیت طرح‌های فصلی فروش کتاب در چرخش مالی کتابفروشی‌ها تاکید کرد.
برگزاری ۲ جشنواره ادبی دفاع مقدس در مازندران
برگزاری ۲ جشنواره ادبی دفاع مقدس در مازندران مدیر ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از برگزاری یازدهمین دوره دو جشنواره ادبی شعر اشک انار و داستان کوتاه دفاع مقدس "یوسف" در استان خبر داد.
هنرمندان انقلابی در مازندران شناسایی و توانمندسازی می شوند
رئیس حوزه هنری مازندران: هنرمندان انقلابی در مازندران شناسایی و توانمندسازی می شوند رئیس حوزه هنری مازندران با اشاره به اجرای طرح شناسایی هنرمندان انقلابی، آموزش و توانمندسازی و تشکیل بانک اطلاعاتی را امری مهم و ضروری دانست.
ساخت پردیس سینمایی در ساری آغاز شد
ساخت پردیس سینمایی در ساری آغاز شد ساخت پردیس سینمایی ایران با حضور مسئولان حوزه هنری کشور و استان در ساری آغاز شد.
هشت شهر مازندران در بین نامزدهای شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر
هشت شهر مازندران در بین نامزدهای شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از حضور هشت شهر مازندران در بین برگزیدگان نهایی نخستین دوره طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر ایران خبر داد.
بسیج رسانه ها در پشتیبانی و مانع زدایی تولید
مسئول بسیج رسانه ای مازندران خبر داد: بسیج رسانه ها در پشتیبانی و مانع زدایی تولید مسئول بسیج رسانه مازندران گفت: بسیج رسانه در پشتیبانی و مانع زدایی تولید از رسانه هایی که مشکلات تولید را پیگیری می کنند، حمایت می کند.
ساخت پردیس سینمایی ایران در ساری همزمان با هفته هنر انقلاب آغاز می‌شود
مدیر حوزه هنری مازندران: ساخت پردیس سینمایی ایران در ساری همزمان با هفته هنر انقلاب آغاز می‌شود مدیر حوزه هنری مازندران گفت: بیش از بیست ویژه‌برنامه شامل تجلیل، افتتاحیه، برپایی نمایشگاه، رونمایی آثار فرهنگی و آغاز پروژه عمرانی فرهنگی ساخت پردیس سینمایی ایران در سار...
حفظ فرهنگ و زبان بومی وظیفه هر مازندرانی است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران: حفظ فرهنگ و زبان بومی وظیفه هر مازندرانی است مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران حفظ زبان و فرهنگ و آیین های بومی مازندران را از وظایف اصلی مردم، مسئولین و اهالی فرهنگ و هنر مازندران دانست.
فروش بیش از ۷ میلیارد ریال کتاب در طرح زمستانه
فروش بیش از ۷ میلیارد ریال کتاب در طرح زمستانه بیش از ۷ میلیارد ریال کتاب در طرح زمستانه کتاب ۹۹ مازندران به فروش رسید.
برگزاری آیین اختتامیه جایزه ادبی یوسف
برگزاری آیین اختتامیه جایزه ادبی یوسف آیین اختتامیه هشتمین و نهمین دوره جایزه ادبی یوسف امروز در مازندران برگزار شد.
۹۹ هنرمند مازندرانی نشان فرهنگ وهنر دریافت کردند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران: ۹۹ هنرمند مازندرانی نشان فرهنگ وهنر دریافت کردند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از انتشار فهرست اسامی ۹۹ هنرمند استان که دارنده درجه هنری یک تا پنج هستند خبر داد.
درخشش مازندران در مرحله نهایی هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران
درخشش مازندران در مرحله نهایی هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران ۹ روستا از استان مازندران به مرحله نهایی هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب راه یافتند.
دانشنامه تبرستان و مازندران ، شایسته تقدیر کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شد
افتخاری دیگر برای فرهنگ مازندران در مراسمی با حضور رییس جمهور : دانشنامه تبرستان و مازندران ، شایسته تقدیر کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شد اثری از مازندران شایسته تقدیر سی و هشتمین دوره جایزه کتاب سال ایران شد.
توسعه اقتصادی با پیوست فرهنگی و رسانه ای پیوند خورده
عباس زارع در برنامه تلویزیونی جهش : توسعه اقتصادی با پیوست فرهنگی و رسانه ای پیوند خورده عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عصر پنج شنبه با حضور در برنامه زنده تلویزیونی جهش با موضوع فرهنگ و هنر مازندران که از شبکه تبرستان پخش شد فعالیت های آن اد...
تمدید مهلت نام نویسی برای دریافت تسهیلات کرونایی
تمدید مهلت نام نویسی برای دریافت تسهیلات کرونایی نام نویسی کسب و کار‌های آسیب‌دیده بخش فرهنگی برای دریافت تسهیلات کرونایی تمدید شد.
اعطای نشان درجه یک آواز مقامی کشور به هنرمند مازندرانی
اعطای نشان درجه یک آواز مقامی کشور به هنرمند مازندرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان درجه یک هنری در رشته آواز مقامی را به هنرمند مازندرانی اعطا کرد.
پای قانون ۶۵ ساله روی گلوی مؤسسات فرهنگی و هنری
پای قانون ۶۵ ساله روی گلوی مؤسسات فرهنگی و هنری تعدادی از مدیران آموزشگاه‌ها، مؤسسات و مراکز فرهنگی و هنری مازندران تجاری محسوب کردن املاک محل فعالیت‌شان از سوی شهرداری‌ها و درخواست تغییر کاربری از مسکونی به تجاری و پر...