۱۱:۵۰ ۱۳۹۹/۹/۷

ضربه نماینده مجلس به بیماران کرونایی در آمل !

ضربه نماینده مجلس به بیماران کرونایی در آمل !

رضا حاجی پور نماینده مردم شریف آمل در خانه ملت،که پیشتر با نطق ژورنالیستی خویش وزیر بهداشت و درمان را تحت فشار برای تغییر ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار داده بود،اینبار کاربران فضای مجازی معتقدند که وی پشت برکناری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل است.

به گزارش کاسپین24| رضا حاجی پور نماینده مردم شریف آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی است.از زمان به روی کار آمدن حاجی پور بعنوان نماینده مجلس، کشور درگیر مقابله با ویروس منحوس کرونا بود و به طبع آن حوزه انتخابیه این نماینده نیز از این قائده مستثنی نبوده و هر تعداد بیماران کرونایی افزایش می یافت.

این در حالی است،که شهرستان آمل نسبت به شهرهای دیگر مازندران توانسته با تعامل مردم،بسیج و کادر درمان در تمامی حوزه های درمانی و کمک های مومنانه پیش قراول باشد و این موضوع نیز بارها از سوی مسئولین ارشد مورد تاکید قرار گرفته است.

واکنش کاربران فضای مجازی به برکناری فرامرز اکبری

شامگاه پنجشنبه ششم آذر 99 خبری در فضای مجازی منتشر شد که همراه با واکنش کاربران در فضای مجازی بود؛فرامرز اکبری رئیس شبکه بهداشت و درمان برکنار شد

این کاربران در فضای مجازی رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی را بعنوان عامل پشت پرده برکناری رئیس شبکه بهداشت و درمان در این وضعیت قرمز اعلام کردند و نوشتند:این استرس و اضطراب مازاد به کادر درمان آمل،ثمره تصمیم نابخردانه نماینده مجلس و فرماندار آمل است!

روسای بیمارستان های آمل استعفا دادند!

پس از برکناری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل،تمامی مدیران بیمارستان های آمل به نشانه اعتراض به برکناری فرامرز اکبری استعفا دادند و از شامگاه روز گذشته 5 بیمارستان آمل که تمامی این بیمارستان ها درگیر مقابله با ویروس کرونا هستند بدون رئیس اداره می شود.

این در حالی است که هم اکنون 156 بیمار کرونایی در بیمارستان های آمل بستری هستند و به گفته ستاد استانی مقابله با کرونا شهرستان آمل جزو شهرهای قرمز است؛اما همچنان با بحران به وجود آمده هیچ یک از مسئولین ارشد نسبت به این موضوع اظهار نظر نکرده اند و در مقابل کاربران فضای مجازی و مردم خواهان بازگشت اکبری و روسای بیمارستان ها هستند.