۲۱:۱۶ ۱۴۰۲/۹/۱۹

هوای بارانی و سرد در راه مازندران

هوای بارانی و سرد در راه مازندران

هواشناسی مازندران با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی از شامگاه یکشنبه، پیش‌بینی کرد هوای این استان از امروز تا روز پنجشنبه بارانی و با کاهش محسوس دما نیز همراه باشد.

به گزارش کاسپین24 | احمد اسدی، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان استان اظهار کرد: امروز آسمان مازندران آفتابی همراه با افزایش نسبی دما است.

وی افزود: اواخر امشب با نفوذ موج کم و بیش ناپایدار و شکل‌گیری جریانات خنک شمالی انتظار داریم شاهد افزایش ابر، وزش باد، بارش‌های پرا‌کنده به‌ویژه مناطق غربی استان باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه فردا روند کاهش نسبی دما را خواهیم داشت، اضافه کرد: روز سه‌شنبه انتظار داریم شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری و در مناطق غرب استان بارش‌های پراکنده را شاهد باشیم.

اسدی ادامه داد: از روز چهارشنبه مجددا با نفوذ سامانه ناپایدار انتظار داریم از سمت غرب استان به‌تدریج شاهد بارش باران و همچنین کاهش دما باشیم که این کاهش دما روز پنج‌شنبه محسوس خواهد بود.

وی با اعلام اینکه علاوه بر تداوم بارندگی در ارتفاعات هم بارش برف را خواهیم داشت، یادآور شد: براساس نقشه‌های هواشناسی، روز جمعه هم جو پایداری در استان حاکم می‌شود.

اسدی گفت: دریای مازندران اواخر امشب مواج پیش‌بینی می‌‌شود.


منبع : فارس