۱۷:۳۸ ۱۳۹۹/۶/۱۷

استراتژی غرب تغییر رفتار زنان ایرانی است

استراتژی غرب تغییر رفتار زنان ایرانی است

سینا قربانی ،گفت:پدیده نفوذ از مهمترین معقوله هایی است که در چند دهه اخیر به عنوان یک استراتژی مهم بر علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی غرب مطرح گردیده

به گزارش کاسپین24| سینا قربانی کارشناس ارشد مطالعات فرهنگ و رسانه می گوید:پدیده نفوذ از مهمترین معقوله هایی است که در چند دهه اخیر به عنوان یک استراتژی مهم بر علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی غرب مطرح گردیده،که ساختار اجتماعی جامعه را هدف قرار داده است.

وی معتقد است:اتاق های عملیاتی نظام سلطه،به عنوان بازوی فکری استکبار جهانی،با استفاده از روش های مختلف در صدد تغییر و دستکاری ساختارهای اجتماعی و به واسطه آن نفوذ در جامعه ایران هستند و یکی از مهم ترین گروه های اجتماعی که اتاق عملیاتی غرب برای نفوذ در ساختار اجتماعی ایران بر آن تمرکز نموده است،تغییر رفتار اجتماعی جامعه زنان ایران می باشد.

قربانی ادامه می دهد:بر اساس آنالیز رفتاری رسانه های تحت مدیریت غرب به عنوان بازوان اصلی اجرای سیاست های نظام سلطه،این عاملان با انجام فعالیت های گسترده و با استفاده از راهبرد برجسته سازی و به حاشیه راندن در حوزه رفتار اجتماعی و مذهبی زنان در صدد نفوذ اجتماعی در ایران هستند.

این کارشناس حوزه فرهنگ و رسانه،افزود: اتاق های عملیاتی نظام سلطه از طریق ایجاد موسسات پژوهشی،گروه های مردم نهاد و تاسیس شبکه های ماهواره ای،کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی با تولید محتوا فمنیسیتی،فریب افکار،قطبی سازی،تحریک بٌعد احساسی بانوان،حجاب اجباری،برابری جنسیتی و ..... به دنبال نفوذ اجتماعی و به طبع آن تغییر رفتار زنان ایرانی هستند.