۱۳:۲۹ ۱۴۰۰/۱/۱۲
پیام استاندار مازندران به مناسبت ۱۲ فروردین

استقرار نظام اسلامی با رای مردم بزرگ زرین در تاریخ انقلاب است

استقرار نظام اسلامی با رای مردم بزرگ زرین در تاریخ انقلاب است

استاندار مازندران استقرار نظام اسلامی با رای مستقیم مردم را بزرگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار انقلاب توصیف کرد.

به گزارش کاسپین24 | احمد حسین‌زادگان روز پنجشنبه با صدور پیامی به مناسبت فرار رسیدن ۱۲ فرورین روز استقرار نظام اسلامی ، نوشت : مردم انقلابی، مومن و بیدار ایران اسلامی که در روند پیروزی انقلاب، جان خود را در کف اخلاص نهادند، در آزمونی تعیین کننده، حماسی و حیران کننده در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ با حضور در پای صندوق ها، با رای خیره کننده به استقرار نظام جمهوری اسلامی، حماسه انقلابی خویش را در تاریخ ثبت و ضبط کردند. 

وی افزود : مردم بزرگ ایران پس از تعیین نظام اسلامی برای حاکمیت بر مقدرات خود و کشور، حضور آگاهانه و مسئولانه خویش را در صحنه ها و عرصه های مختلف حفظ کردند و با بصیرت، جانفشانی و ایثار، پای آرمان های انقلاب ایستادگی و پایمردی کردند و با بصیرت انقلابی، توطئه ها و نیرنگ های استکبار جهانی و اذناب آن را در راستای تحکیم نظام مردمسالاری دینی و تقویت عزت و اقتدار نظام نقش بر آب نمودند.

استاندار مازندران تاکید کرد : امروز نیز کشور ما همچون دیگر مناطق جهان درگیر بحران کروناست و مردم ایران در کنار فعالان این بخش با همه وجود ضمن همراهی با برنامه ها و رعایت پروتکل ها و الزامات بهداشتی در موقعیت حساس دیگری قرار گرفته و با بیماری منحوس کرونا مبارزه و نقش خود را بدرستی ایفا می کند. 

حسین زادگان افزود : اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید گلگون کفن مازندران، ۱۲ فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی را به آحاد مردم بزرگوار ایران اسلامی بویژه مردم شریف و ولایتمدار مازندران تبریک می گویم و امیدوارم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب " تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها " نامگذاری شده با بهره گیری از همه ظرفیت ها و مزیت ها در جهت توسعه و تعالی ایران اسلامی و مازندران عزیز گام برداریم.

۱۲ فروردین ؛ بزرگترین اعیاد مذهبی

در همین حال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران هم به‌مناسبت ۱۲ فروردین ماه با انتشار بیانیه ای ، این روز به عنوان روز را آغاز حکومت مردمی مبتنی بر اعتقادات دینی یاد کرد.

در این بیانیه آمده است : ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ روزی است که مردم فهیم، آگاه وانقلابی ایران با حضور در پای صندوق رای، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در تاریخ به ثبت رساندند و با رای مثبت ۹۸.۲ درصدی به نظام جمهوری اسلامی پایه‌های این نظام را در عرصه روابط بین‌الملل ب‌ویژه در منطقه مستحکم ساخته و انقلاب اسلامی ایران را از دیگر انقلاب‌ها متمایز کرد.

بیانیه اضافه می کند : ۱۲ فروردین روز نخستین حکومت‌الله است و از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ماست. ملت ما باید این روز را عید بگیرند و زنده نگه دارند، هان! ای ملت عزیز که با خون جوانان خود حق خود را به‌دست آوردید این حق را عزیز بشمارید واز آن پاسداری کنید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با تبریک روز ۱۲ فروردین ، این روز بزرگ را که نماد اعتقاد راستین ملت بزرگ ایران به اسلام و همچنین حاکمیت رای مردم در نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد.



منبع: ایرنا