۱۸:۵۵ ۱۴۰۲/۱/۲۴

اسرائیل فاصله کمی با فروپاشی دارد

اسرائیل فاصله کمی با فروپاشی دارد

استاندار مازندران گفت: دیواره برج های پوشالی رژیم صهیونیستی درحال فروپاشی است

به گزارش کاسپین24 | سیدمحمود حسینی‌پور افزود: موضوع قدس مبحث ریشه داری در جهان اسلام است و یکی از مهم‌ترین پرونده‌های اصلی مسلمانان در عصر حاضر رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی خاطر نشان کرد: مردم بزرگ ایران در ارتباط با رژیم منحوس اسرائیل نه تنها بعد انقلاب اسلامی بلکه قبل از انقلاب هم حس خشم و انزجار خود را نشان می دادند.

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد: به عنوان مثال در دوران ستمشاهی مسابقه فوتبالی در تهران بین ایران و اسرائیل برگزار شد که در این بازی تماشاگران ایرانی آنقدر عرصه را برای این تیم غاصب تنگ کردند که با ترس و لرز بازیکنان این تیم، کشور را ترک کردند و چهره غضب آلود و خشم خود را به این کشور جعلی نشان دادند.

مشی پیامبرگونه امام راحل

حسینی پور ادامه داد: با تولد انقلاب اسلامی و تفکر امام راحل که اعتبار جهان اسلام و روز قدس از امام(ره) است، ایشان با مشی پیامبر گونه‌ای که برای جهان اسلام داشتند موضوع فلسطین و آزادسازی قدس را برجسته کردند.

وی اضافه کرد: انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای افشاگری جنایات استکبار جهانی با محوریت رژیم صهیونیستی با درایت امام راحل جواب داد و اکنون داریم می بینیم که امت اسلام در مقابل ظلم قرار گرفتند.

استاندار مازندران گفت: بعد از رحلت امام(ره) خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب به درستی درمسیر حق حرکت کردند و می بینیم بعد از ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی مکتب اسلام در مقابل مکتب جعلی رژیم صهیونیستی ایستاده است.

نقش رژیم صهیونیستی در شهادت سردار دلها

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد: در مهم‌ترین ترورهایی که دهه های گذشته در کشور ما انجام شد رژیم صهیونیستی نقش داشت و حتی عملیات ترور سردار دلها را این رژیم منحوس پشتیبانی کرد و این کشور جعلی و دروغین جرات حمله مستقیم را ندارد اما برنامه ریزی علیه سربازان این نظام برای شهادت آنان را انجام می‌دهد.

حسینی پور افزود: دیواره برج های پوشالی رژیم صهیونیستی درحال فروپاشی است و این به مدد جبهه مقاومتی است که سردار دلها در منطقه ایجاد کرد و آرزوی سردار دلها که همان نابودی رژیم صهیونیستی است در حال محقق شدن است.

وی خاطر نشان کرد: امروز بسیاری از کشورهای عربی که روزی با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کردند به اشتباه خود پی بردند و اکنون اسرائیل برای برقراری ارتباط با این کشورها باج می دهد.

استاندار مازندران اضافه کرد: ارتباط کنونی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی ظاهری است و هیچ پشتیبانی ندارد و کشورهایی که در گذشته به اسرائیل نزدیک شدند به اشتباه خود پی بردند و اکنون به جمهوری اسلامی نزدیک شدند.

وی افزود: دولت بحرین چقدر در سال های گذشته بر شیعیان سخت گرفت اما امروز فهمید که اگر بخواهد در آینده سیاسی جایگاهی داشته باشد باید با جمهوری اسلامی ایران تعامل کند و هیچ راه دیگری ندارد و این را پذیرفتند و در فضای بین الملل هم ایران اسلامی جزو پنج کشور برتر جهان است و این قدرت مورد قبول هم واقع شد.

مقام عالی دولت در مازندران گفت: به لطف الهی راهپیمایی روز قدس، امسال هم باشکوه تر از سال در استان قبل برگزار خواهد شد و مردم ولایتمدار مازندران پرشور و حماسی در این آیین اسلامی و ملی حضور پیدا خواهند کرد.


منبع : ایرنا