۱۲:۴۳ ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
جانشین فرمانده سپاه مازندران :

اقتصاد کشور توسط برخی دولتی‌ها دچار خود تحریمی شد

اقتصاد کشور توسط برخی دولتی‌ها دچار خود تحریمی شد

جانشین فرمانده سپاه با اظهار تاسف از اینکه در بخش اقتصادی دچار خود تحریمی هستیم، افزود: آنقدری که مشکلات اقتصادی را به آمریکا نسبت می‌دهیم چندین برابر مشکل در کشور وجود دارد که به برخی دولتی‌ها و فقط هم منحصر به دولت حاضر نیست، برمیگردد. اقتصاد کشور توسط برخی دولتی‌ها دچار خود تحریمی شد

به گزارش کاسپین۲۴| سرهنگ حسین محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه مازندران ضمن تهنیت ایام الله دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت شهدا و امام شهدا با اشاره به اینکه راه امام ادامه دارد گفت:هرکسی نسبت به مسئولیتی که دارد باید در راستای اعتلای نظام گام بردارد.

رضایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از نظر تکریم و شکل گیری اعجاب همگان را برانگیخته است، افزود:، با توجه به فضای رژیم ستم شاهی آن دوران و حمایت آمریکایی‌ها از این رژیم ستم شاهی ،کسی فکرش را نمیکرد این حرکت عظیم مردمی و بیداری شکل بگیرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) که من دست خدا را میبینم، اضافه کرد: قدرت مردم و رهبری امام باعث شد تا انقلاب اسلامی شکل بگیرد و خود را به بشریت عرضه کند.

رضایی در ادامه با تصریح بر اینکه از همان ابتدای انقلاب تلاش کردند تا صدای انقلاب را با کودتا، درگیری‌ها خاموش کنند، افزود: در راس همه درگیری‌ها و کودتا‌ها و تهدید‌ها،  ۸ سال جنگ تحمیلی بود که که بزرگترین تهدید برای انقلاب نوپای ما بود، که ما این تهدید را به فرصت تبدیل کرده لذا به فرموده امام ما در جنگ انقلاب خود را به دنیا صادر کردیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ابهت دو ابرقدرت غرب وشرق را شکست، ادامه داد:،اما دشمنی دشمن ادامه پیدا کرد و ائتلاف جهانی و تحریم برعلیه انقلاب شکل گرفت، لذا ایران اسلامی با همه این تحریم‌ها در زمینه‌های نظامی و دفاعی و دست یابی به موشک نقطه زن، همچنین بخش عمرانی و سدسازی و پالایشگاه سازی و خودکفایی در تولید بنزین، در صنعت هسته‌ای و تولید برق، در بخش علمی و پزشکی ایران به پیشرفت‌های چشمگیری رسید.

رضایی با تاکید بر اینکه پیشرفت‌های ایران در یک شرایط ناهموار حاصل شده است، بیان کرد:ما باید قدر دستاورد‌های انقلاب را بدانیم چرا که دنیا بخاطر پیشرفت‌ها ما را تحریم کرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تصریح براینکه بسیاری از نسل جوان از پیشرفت‌های انقلاب خبر ندارند، با ابراز تاسف گفت: بخشی از نخبگان و خواص، اصحاب رسانه، اساتید دانشگاه ها، برخی منابر‌ها مردم را از پیشرفت‌های انقلاب آگاه نکردند و این ظلم به انقلاب است.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات اقتصادی اشاره و اضافه کرد: به رغم تمام پیشرفت‌ها ما در زمینه اقتصاد عقب هستیم و مشکل داریم.  

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در همین رابطه تاکید کرد: برای آنکه در اقتصاد پیشرفت کنیم باید به عصر انقلاب رجعت کنیم.

رضایی با اظهار تاسف از اینکه در بخش اقتصادی دچار خود تحریمی هستیم، افزود: آنقدری که مشکلات اقتصادی را به آمریکا نسبت می‌دهیم چندین برابر مشکل در کشور وجود دارد که برخی دولتی‌ها و فقط هم منحصر به دولت حاضر نیست، برمیگردد.

این مسئول با بیان اینکه سپاه کمک کار دولت است، ادامه داد: خودتحریمی توسط مجلس وبرخی از قوانین، نظام بانکی، رسانه‌ها و برخی از روحانیون و دانشگاه بوجود آمد که باید برای پیشرفت در تمامی همه حوزه این خود تحریمی را برداشت.

رضایی دهه فجر را میدانی برای قدرشناسی از شهدا و تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: ما نگران آینده انقلاب نیستیم تا وقتی مردم ما بصیر و گوش به فرمان ولایت هستند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام شعار امسال ایام الله دهه فجر (انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت) خبر از اجرای ۹۶۰۰ برنامه در سراسر استان داد و گفت: ۲۲۳۸ یادواره شهدا در ۲ هزار مدارس باعنوان لاله‌های روشن، ۱۷۰۶ برنامه ورزشی، ۲۸۴ اردوی جهادی، افتتاح ۱۳ پایگاه مقاومت، افتتاح ۵ سالن ورزشی، در ساری نکا، قائم شهر، امل و بابل،  ۸۵ پروژه محرومیت زدایی و عمرانی، ۲۷ طرح اقتصاد مقاومتی، ۳۵۱۵ نشست بصیرتی و فرهنگی، ۶۷۰ برنامه دیدار با خانواده معظم شهدا، ۸۷۴ دیدار با ایثارگران، ۳۲۲ نمایشگاه علمی، ۳۶۴ نمایشگاه فرهنگی،۱۴۵ نمایشگاه هنری و ۹۴ نمایشگاله اقتصاد مقاومتی از اهم برنامه‌ها است.

رضایی در پایان بااشاره به برنامه های شهادت حاج قاسم در مازندران یادآور شد: برنامه های با محوریت شهادت سردار سلیمانی از زمان شهادت تا چهلم شهید در مازندران همچنان در حال برگزاری است.

منبع:خبرگزاری بسیج